مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 بهمن 1394 ساعت 12:012016-01-28بين الملل

وال استریت ژورنال: تغییرات کابینه قطر تلاشی برای سازگاری با کاهش قیمت نفت است


یک روزنامه آمریکایی اعلام کرد تغییراتی که امیر قطر در کابینه وزاری این کشور اعمال کرده تلاشی برای سازگاری بهتر با کاهش قیمت نفت و افزایش تنش ها در منطقه خاورمیانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، روزنامه وال استریت ژرنال در گزارشی اعلام کرد تغییراتی که شیخ تمیم بن حمد امیر قطر در کابینه وزرای این کشور انجام داد، متاثر از کاهش بهای جهانی نفت و تبعات آن است.

این روزنامه آمریکایی تغییرات در کابینه تمیم بن حمد را تلاشی برای سازگاری بهتر با کاهش قیمت نفت و افزایش تنش ها در منطقه خاورمیانه دانست.

در این گزارش آمده است: صادرات نفت و گاز بخشی اساسی از صادرات قطر است و این همان چیزی است که مقامات قطری را به بازنگری در برنامه های بودجه و هزینه های داخلی کرد تا با کسری بودجه مقابله کنند؛ انگیزه های پشت پرده تغییر وزرا واضح نیست اما به نظر می رسد این تغییرات همچنین شامل ادغام برخی از وزارت خانه ها از جمله ارتباطات و حمل و نقل نیز باشد.

وال استریت ژورنال در ادامه به نقل از ابراهیم فریحات یکی از پژوهشگران پژوهشگاه بروکینگز در قطر نوشت: اصلاحات مذکور نشان می دهد که امیر قطر به دنبال وارد کردن نسل جوان در وزارت خانه هاست.

امیر قطر چهارشنبه (دیروز) هفت وزیر کابینه را تغییر داد که از جمله آنها محمد بن عبدالرحمن آل ثانی (36 ساله) ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وال استریت ژورنال: تغییرات کابینه قطر تلاشی برای سازگاری با کاهش قیمت نفت است

وال استریت ژورنال: تغییرات کابینه قطر تلاشی برای سازگاری با کاهش قیمت نفت است