مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 بهمن 1394 ساعت 11:502016-01-25فرهنگي

بی اطلاعی دبیر جشنواره موسیقی فجر از حذف نام سالار عقیلی


دبیر سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر گفت: از حذف نام سالارعقیلی از جشنواره موسیقی فجر اطلاعی ندارم.

- حسن ریاحی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما" درباره حذف نام سالار عقیلی از فهرست سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر گفت: من تا این لحظه از این موضوع اطلاعی ندارم و آقای نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی بهتر می تواند در این باره پاسخگو باشد.

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این باره در نشست خبری امروز خود با غیر قابل توجیه پذیر بودن اقدام سالار عقیلی مبنی بر حضور در شبکه ضد انقلاب من و تو گفت: هنوز درباره حضور داشتن یا نداشتن سالار عقیلی در جشنواره موسیقی فجر تصمیم گیری نشده است.

طبق اعلام قبلی ستاد برگزاری سی و یکمین دوره جشنواره موسیقی فجر، قرار بود تا گروه موسیقی وزیری به سرپرستی کیوان ساکت و خوانندگی سالار عقیلی در تاریخ 23 بهمن روی صحنه برود اما سالار عقیلی خواننده این گروه در این اجرا غایب خواهد بود و کیوان ساکت از خواننده ای دیگر استفاده می کند.

خبرگزاری ها امروز نوشتند که نام سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی در حالی از جدول اجراهای جشنواره سی و یکم موسیقی فجر حذف شده است که این خواننده ماه گذشته در نشست خبری گروه های حاضر در جشنواره حضور یافته و بیان کرده بود: وقتی دیدم تفکری پشت این دوره جشنواره است احس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی اطلاعی دبیر جشنواره موسیقی فجر از حذف نام سالار عقیلی

بی اطلاعی دبیر جشنواره موسیقی فجر از حذف نام سالار عقیلی