مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 بهمن 1394 ساعت 10:052016-01-24فرهنگي

بدرقه یدالله نجفی فردا به قطعه هنرمندان


مراسم تشییع پیکر یدالله نجفی صدابردار باسابقه ی سینمای ایران فردا 4 بهمن ماه از مقابل خانه سینما (خیابان وصال) برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار بخش سینمایی ایسنا، این هنرمند فردا راس ساعت 9 صبح با حضور اهالی سینما به سمت آرامگاه ابدی اش در قطعه هنرمندان بدرقه می شود.

این صدابردار که متولد 1334 بابلسر است، فیلم محمد رسول الله را صدابرداری کرده است و این روزها مشغول صدابرداری فیلم فروشنده اصغر فرهادی بوده است.

خون بازی، به دنیا آمدن، جامه دران، چهارشنبه 19 اردیبهشت، شیفت شب، یک شهروند کاملا معمولی،برف، رستاخیز، قاعده تصادف، قصه ها،پنهان، لطفاً مزاحم نشوید، همبازی،شب واقعه، کتاب قانون، آواز گنجشک ها، تنها دو بار زندگی می کنیم، بید مجنون ، گیلانه ، چند تار مو و.

از جمله آثار این هنرمند است.

زنده یاد یدالله نجفی از پرافتخارترین صدابرداران جشنواره فیلم فجر محسوب می شد و در 12 دوره کاندید دریافت جایزه بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی ایسنا،این صدابردار فقید سینما که سابقه 5 بار دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را دارد در اکثر دوره ها کاندید دریافت این جایزه بوده است.

نجفی در دوره 14 برای صدابرداری فیلم پدر ، در دوره 16 برای مهرمادری ، در دوره 17 برای جنگجوی پیروز و در دوره 18 برای نجوا نامزد دریافت سیمرغ بود که این جای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدرقه یدالله نجفی فردا به قطعه هنرمندان

بدرقه یدالله نجفی فردا به قطعه هنرمندان