مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 دی 1394 ساعت 13:012016-01-16اقتصادي

قیمت ارز در پسابرجام چه تغییراتی می کند؟


ارزش دلار تا پایان سال روند صعودی خواهد داشت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امیر محمد خدیوی در رابطه با بازار ارز در روزهای آغازین برجام اظهار کرد: در مجموع نرخ دلار و انواع ارز در بازار صعودی خواهد بود و کلیت بازارها به سمت و سویی حرکت کرده است که دیگر نسبت به اخبار واکنشی از خود بروز نمی دهند.

وی تصریح کرد: عدم واکنش بازار به اخبار به دلیل خروج افراد غیرحرفه ای از بازارها در دو سال گذشته بوده و در شرایط فعلی افراد حرفه ای بازار تنها با توجه به اخبار ملموس که از نطر بنیادین در اقتصاد تغییر ایجاد می کنند، رویه خرید و فروش خود را تغییر می دهند.

او با بیان اینکه ایران کشوری با ذخایر غنی کالاهای اساسی است، گفت: در صورت اجرای برخی از مسائل اقتصادی همچون گشایش اعتبار اسنادی و سهولت در تجارت بعد از اجرای برجام به دلیل آنکه اقتصاد ایران از قیمت کالاهای اساسی همچون نفت تاثیر پذیر است نرخ دلار کاهش پیدا نخواهد کرد.

خدیوی خاطرنشان کرد: ایران دارای معادن ذغال سنگ، روی و نفت است که ارزش این کالاها در بازارهای جهانی با افت شدید قیمت مواجه شده اند و در شرایط فعلی کاهش ارزش پول ملی به نفع اقتصاد کشور است و خوشبختانه دولت با تمام نگرش کنزی خود در زمینه دلار و ارز رفتار درستی انجام داده است و پیش بینی می شود ارزش دلار از رقم فعلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت ارز در پسابرجام چه تغییراتی می کند؟

قیمت ارز در پسابرجام چه تغییراتی می کند؟