مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 دی 1394 ساعت 10:102016-01-09سياسي

کمیته ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نیروهای مسلح تشکیل می شود


اولین نشست مسئولان ایثارگران نیروهای مسلح با حضور 15 نفر از مسئولان عالیرتبه ایثارگران نیروهای مسلح در محل دبیرخانه شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی فقیهی معاون شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت در این نشست ضمن معرفی شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت و فرآیند قانونی آن گفت: قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران ظرفیت ویژه ای در جامعه ایثارگر قرار داده و بار اصلی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در گذشته و حال بر عهده نیروهای مسلح بوده و هست.

معاون شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت، همدلی، همزبانی و ارتباط جدی و فراگیر با نیروهای مسلح در امر ترویج این فرهنگ مقدس را به عنوان مهمترین علت برگزاری این جلسه دانست و افزود: این شورا می تواند با همفکری مسئولین ایثارگران نیروهای مسلح محلی برای تدوین قوانین نوین در جهت تکریم ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

دبیر شورای هماهنگی و نظارت فرهنگ ایثار و شهادت با اشاره به قوانین بالادستی در حوزه ایثار و شهادت گفت: فصل الخطاب وظایف دستگاه ها در این حوزه سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حوزه ترویج و تحکیم ایثار و شهادت است و این فرصت تاریخی برای اجرایی کردن منویات معظم له توسط شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت ایجاد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نیروهای مسلح تشکیل می شود

کمیته ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نیروهای مسلح تشکیل می شود