مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 دی 1394 ساعت 11:312015-12-23اقتصادي

محاکمه دوباره عاملان قتل معاون وزیر صنعت


عاملان قتل صفدر رحمت آبادی معاون وقت وزیر صنعت، معدن و تجارت که پیشتر حکم قصاص و حبس شان از سوی دیوان عالی کشور نقض شده بود، بهمن ماه امسال دوباره در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، 19 تیر سال 92 بود که رسانه ها از به قتل رسیدن صفدر رحمت آبادی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در خیابان سبلان تهران خبر دادند؛ با توجه به اینکه احتمال می رفت ماجرا یک ترور باشد، وزیر اطلاعات نیز در محل حادثه حاضر شد و از همان زمان، تحقیقات برای کشف راز جنایت کلید خورد.

گرچه در ابتدا تصور می شد معاون پارلمانی وزیر از سوی گروهک های تروریستی به قتل رسیده باشد اما در تحقیقات بعدی این فرضیه رد شد.

48 ساعت بیشتر از به قتل رسیدن معاون وزیر صنعت نگذشته بود که رییس پلیس پایتخت از دستگیری عاملان قتل صفدر رحمت آبادی خبر داد و گفت: به دنبال حادثه قتل معاون وزیر صنعت در شامگاه 19 آبان ، بلافاصله کارآگاهان زبده پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ دست به کار شده و پس از 48 ساعت عملیات مستمر و سازماندهی شده و یک سلسله اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق شدند قاتل را در منطقه شرق تهران و در داخل منزل مسکونی اش دستگیر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاکمه دوباره عاملان قتل معاون وزیر صنعت

محاکمه دوباره عاملان قتل معاون وزیر صنعت