مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آذر 1394 ساعت 13:152015-12-19ورزشي

نماینده اتحادیه جهانی کشتی: مسابقات لیگ بر اعتبار جهانی ایران می افزاید


برگزاری مسابقاتی همچون جام باشگاه های جهان بر اعتبار جهانی ایران می افزاید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارخبرگزاری صدا و سیما، زواتکو اوسیچ داور بین المللی از کشور کرواسی و نماینده اتحادیه جهانی در دومین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان افزود: مسابقه ها در شرایط عالی به میزبانی ایران برگزار شد و بدون شک این رقابت ها بر اعتبار جهانی ایران در کشتی فرنگی جهان می افزاید.

وی ادامه داد: کشتی گیران ایرانی حاضر در رقابت ها در سطح بالای جهان هستند و بعد از کشتی گیران ایران، تیم های ارمنستان و اوکراین از سطح کیفی مناسبی برخوردارند و نشان دادند که این رشته ورزشی در حال گسترش و توسعه است.

اوسیچ در مورد کشتی ایران افزود: ایران دارای ورزشکاران و مربیان باهوش و در سطح بالایی از فهم و درک کشتی است و این مهم می تواند در توسعه این رشته کمک کند.

وی با تمجید از میهمان نوازی مردم ایران و شهروندان آبادانی و خرمشهری در منطقه آزاد اروند،گفت: همه امکانات برای شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات فراهم بود و تیم ها نیز از لحاظ تغذیه و مکان تمرین و استراحت مشکلی نداشتند.

نماینده فدارسیون جهانی کشتی با تمجید از تماشاگران ایرانی افزود: ایران به واسطه تماشاچیان خوب و فهیم خود نقش سازنده ای در تثبیت کشتی در المپیک داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده اتحادیه جهانی کشتی: مسابقات لیگ بر اعتبار جهانی ایران می افزاید

نماینده اتحادیه جهانی کشتی: مسابقات لیگ بر اعتبار جهانی ایران می افزاید