مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آذر 1394 ساعت 11:452015-12-07اجتماعي

تداوم بارش برف و باران در گیلان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما مدیر کل هواشناسی گیلان امروز گفت : بعد از پنج روز هوای سرد و بارانی برف و سرما همچنان در استان جولان می دهد.

ارتفاع برف در دیلمان سیاهکل به 1متر ونیم رسید و در مناطق کوهستانی رحمت آباد و بلوکات رودبار ، خصیل دشت املش ، ماسوله ، اسالم به خلخال ، امام زاده اسحاق و آستارا ارتفاع برف از 30 تا 1 متر گزارش شده است.

بهمن کمانگر افزود : امروز آسمان استان نیمه ابری تا ابری در ارتفاعات همراه با بارش برف است که به تدریج از غرب استان همراه با کاهش ناپایداری خواهد بود.

وی گفت : این سامانه هوای سرد و بارشی که پنج روزی مهمان گیلانی هاست بتدریج از شرق استان خارج می شود.

مدیر کل هواشناسی گیلان گفت : در 24 ساعت آینده وضعیت جوی استان صاف تا قسمتی ابری گاهی رشد ابر ، وزش باد و در بعضی مناطق همراه با افزایش نسبی دما خواهد بود.

وی افزود: امروز دریا با ارتفاع موج 1 مترو 70 سانتی متر تا 40 سانتی متر برای فعالیت های دریانوردی بویژه صید نامناسب است که بتدریج از اواسط روز مناسب خواهد بود و فردا با ارتفاع موج 70 تا 30 سانتی متر با احتیاط مناسب خواهد بود.

بهمن کمانگر گفت: رطوبت هوای رشت مرکز گیلان و دمای هوای این شهر 4 و 6 دهم درجه سانتی گراد بالای صفر است که در مقایسه با دیروز 6 درجه کاهش یافته است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم بارش برف و باران در گیلان

تداوم بارش برف و باران در گیلان