مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آذر 1394 ساعت 03:402015-11-25اجتماعي

انجام مطالعات باستان شناسی در مجموعه تاریخی چلپی اوغلی


مسئول پژوهش اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: علاوه بر مطالعات بر روی معدن نمک چهرآباد، پژوهش هایی هم چون مطالعات بر روی سلطانیه و چلپی اوغلی در حال انجام است که نتایج خوبی نیز حاصل شده است.

- ابوالفضل عالی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه زنجان، گفت: فعالیت های پژوهشی اداره کل میراث فرهنگی علاوه بر مطالعات بر روی معدن نمک چهرآباد در سایر موارد نیز ادامه دارد که نمونه آن را می توان مطالعه بر روی بنای تاریخی چلپی اوغلی و نتایج موثر به دست آمده دانست.

وی افزود: مطالعات پژوهشی بر روی صنایع دستی استان و فعالیت های گردشگری ادامه دارد و در صورت تأمین اعتبارات نیز این مطالعات ادامه خواهد داشت.

این مسئول خاطرنشان کرد: پارسال، همایش میان رشته ای معدن نمک چهرآباد برگزار شد و امسال نیز فاز جدیدی از مطالعات نیز آغاز شده است و قطعاً سال آینده با گسترده تر شدن کاوش ها و مطالعات نتایج پژوهش ها در سمینار و کنفرانس منتشر خواهد شد.

وی اظهار کرد: فعالیت های پژوهشی در این زمینه بسیار جامع بوده و در این مطالعات علاوه بر فعالیت های عملی از پژوهش های میدانی و کتابخانه ای نیز استفاده می شود و مطالعات میان رشته ای در کنار فعالیت های باستان شناسی ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام مطالعات باستان شناسی در مجموعه تاریخی چلپی اوغلی

انجام مطالعات باستان شناسی در مجموعه تاریخی چلپی اوغلی