مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آذر 1394 ساعت 22:512015-11-23بين الملل

هشدار شولتز درباره داشتن سوء ظن عمومی به مسلمانان


رییس پارلمان اروپا بیکاری جوانان و محدودیت های اجتماعی را از دلایل تمایل جوانان اروپایی به افراط گرایی و تروریسم دانسته و درباره داشتن سوء ظن عمومی به مسلمانان هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، "مارتین شولتز"، رییس پارلمان اروپا در بخشی ازگفتگو با رادیو آلمان تصریح کرد که من این رویکرد را درست ارزیابی می کنم که از یک طرف در انسان ها این احساس را ایجاد کنیم که هیچ خطر مستقیمی برای آن ها وجود ندارد و از طرف دیگر این مسئله را رد نکنیم که ما می توانیم هدف یک حمله تروریستی قرار گیریم.

این دقیقا توصیف واقع بینانه شرایط است.

شولتز همچنین گفت: اگر حمله مشابهی مانند پاریس در آلمان اتفاق بیافتد من بر این عقیده نیستم که ما برای این منظور آمادگی داریم.

شولتز با تاکید بر لزوم در پیش گرفتن اقدامات پیشگیرانه از تروریسم در عین حال گفت: اگر حمله تروریستی مشابهی درآلمان رخ دهد شما به خوبی من می دانید که البته شوک چنین حادثه ای بزرگ است.

وی در بخش دیگری از این گفتگو به کاستی های نیروهای پلیس آلمان اشاره کرده وآن را به عنوان یکی از مسائل سیاست داخلی در کشورش ارزیابی کرد.

"شولتز" در بخش دیگری از این گفتگو به دلال تمایل جوانان به افراط گرایی در اروپا پرداخته و گفت: من اعتقاد دارم که محرومیت های اجتماعی افراد را افرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار شولتز درباره داشتن سوء ظن عمومی به مسلمانان

هشدار شولتز درباره داشتن سوء ظن عمومی به مسلمانان