مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 آبان 1394 ساعت 11:452015-11-21سياسي

بروجردی: سازمان ملل، ریاض را در نقشه جهان نمی بیند؛ عربستان عامل ترویج داعش


رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه ایران را فاقد هرگونه ارزشی حقوقی دانست و با تاکید بر اینکه سازمان ملل، ریاض را در نقشه جهان نمی بیند گفت: رژیم عربستان سعودی عامل ترویج گروهک تروریستی داعش بوده و مستحق محکومیت بین المللی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، علاء الدین بروجردی تصریح کرد: این قطعنامه از اساس مردود بوده و سازمان ملل اگر هنری دارد باید به جنایت های رژیم صهونیستی و عربستان در منطقه بپردازد، این دلیل کافی است که این اقدام اخیر سازمان ملل یک حرکت سیاسی و فاقد وجاهت قانونی است.

وی با اشاره به تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه ایران، به خانه ملت گفت: همواره قطعنامه های کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه هایی سیاسی بوده و کشورها بر اساس محاسبات سیاسی و میزان فشارپذیری رأی می دهند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وقتی که عربستان به عنوان کشوری که در حال جنایت جنگی است و هزاران انسان بی گناه را به خاک و خون کشیده و مراکز شهری و مردمی و حتی بیمارستان ها را تخریب می کند، پیشنهاددهنده قطعنامه علیه ایران و روسیه درباره سوریه شده و سازمان ملل تنها نظاره گر کشتار مردم یمن است، این نشان می دهد که مسئله حقوق بشر در این نهاد یک بازیچه سیاسی دست قدرت های بزرگ ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروجردی: سازمان ملل، ریاض را در نقشه جهان نمی بیند؛ عربستان عامل ترویج داعش

بروجردی: سازمان ملل، ریاض را در نقشه جهان نمی بیند؛ عربستان عامل ترویج داعش