مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آبان 1394 ساعت 10:162015-11-14بين الملل

مادورو: رییس جمهور آمریکا دیوانگان کشورش را کنترل کند


رسانه ونزوئلایی کورئو دل اورینوکو گزارش داد که رییس جمهور ونزوئلا از همتای آمریکایی خود خواسته است که دیوانگان کشورش را کنترل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای ، نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا روز گذشته از همتای آمریکایی خود خواست که سازمان های تحت مدیریت اش را رهبری کند چرا که این سازمان ها در روابط دوجانبه آمریکا با سایر کشورها مرتکب خطاهای بزرگی می شوند.

وی در این رابطه عنوان کرد: اوباما باید سیاست های دولت خود در قبال ونزوئلا و دیگر کشورهای آمریکای لاتین را کنترل و دیوانگان این کشور را مهار کند.

رییس جمهور ونزوئلا افزود: سازمان ها و ارگان های قدرت در آمریکا اصول اساسی همزیستی با سایر دولت و کشورها را نقض کرده اند.

مادورو با اشاره به آغاز فرآیند تبلیغات انتخاباتی در ونزوئلا برای کاندیداهای شرکت در انتخابات مجلس این کشور، تصریح کرد: من از همه احزاب سیاسی ونزوئلا می خواهم که آرامش خود را حفظ کنند تا امپریالیسم از ایجاد اختلال در این انتخابات به صورت کلی ناامید شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد که ونزوئلا همواره خواستار صلح است و در انتخابات مجلس این کشور نیز صلح، ثبات و آرامش پیروز خواهد شد.

رییس جمهور ونزوئلا روز پنجشنبه در مقر کمیته حقوق بشر سازمان ملل در ژنو پایتخت سوییس اعلام کرد که در دهه های اخیر ونزوئلا هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادورو: رییس جمهور آمریکا دیوانگان کشورش را کنترل کند

مادورو: رییس جمهور آمریکا دیوانگان کشورش را کنترل کند