مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آبان 1394 ساعت 16:112015-11-07اقتصادي

برندهایی که قربانی کی اف سی می شوند


بعد از اعلام ممنوعیت واردات و عرضه محصولات آمریکایی در کشور مغازه هایی که برای سودجویی اقدام به نصب تابلوی فست فود های آمریکایی کرده اند، در حال تغییر شکل و شمایل هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو "؛ با اعلام ممنوعیت واردات کالاهای مصرفی از آمریکا و برخورد با فست فودهایی که برای فروش بیشتر خود از نماد فست فودهای آمریکایی استفاده می کنند و اعلام خبر یک مورد پلمب در غرب تهران، جنب و جوشی میان سایر فست فود هایی که به این شمایل در شهر وجود دارد، ایجاد شده است.

در ارتباط با ممنوعیت ورود و حضور فست فودهای آمریکایی، مسئولان زیادی در این روزها سخن گفته اند؛ یدالله صادقی رییس مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران اعلام کرد: براساس بخشنامه وزیر صنعت، کالاهای مصرفی یا کالایی که نماد آمریکایی دارند، ورود آنها به کشور ممنوع است.

محمود شکری نایب رییس اتاق اصناف ایران نیز در این باره گفت: هر شرکت و برند خارجی، برای حضور در ایران باید در مراجع قانونی ثبت شود، بعد به دبیرخانه اتحادیه نظارت مراجعه کرده و مجوز بگیرد و سپس به اتحادیه های صنفی ما مراجعه کند.

وی با تأکید بر اینکه به کالاهای مصرفی آمریکایی مجوز داده نمی شود، افزود: اگرمغازه هایی با چنین تابلوها اقدام به بازگشایی فروشگاه در کشور کنند مطمئن باشید که مجوزی دریافت ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندهایی که قربانی کی اف سی می شوند

برندهایی که قربانی کی اف سی می شوند