مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آبان 1394 ساعت 12:452015-11-07اقتصادي

تابلوهایی که پایین کشیده می شوند


بعد از اعلام ممنوعیت واردات و عرضه محصولات آمریکایی در کشور مغازه هایی که برای سودجویی اقدام به نصب تابلوی فست فود های آمریکایی کرده اند، در حال تغییر شکل و شمایل هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم، با اعلام ممنوعیت واردات کالاهای مصرفی از آمریکا و برخورد با فست فودهایی که برای فروش بیشتر خود از نماد فست فودهای آمریکایی استفاده می کنند و اعلام خبر یک مورد پلمب در غرب تهران، جنب و جوشی میان سایر فست فود هایی که به این شمایل در شهر وجود دارد، ایجاد شده است.

در ارتباط با ممنوعیت ورود و حضور فست فودهای آمریکایی، مسئولان زیادی در این روزها سخن گفته اند؛ یدالله صادقی رییس مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران در گفتگو با تسنیم اعلام کرد: براساس بخشنامه وزیر صنعت، کالاهای مصرفی یا کالایی که نماد آمریکایی دارند، ورود آنها به کشور ممنوع است.

محمود شکری نایب رییس اتاق اصناف ایران نیز در این باره به تسنیم گفت: هر شرکت و برند خارجی، برای حضور در ایران باید در مراجع قانونی ثبت شود، بعد به دبیرخانه اتحادیه نظارت مراجعه کرده و مجوز بگیرد و سپس به اتحادیه های صنفی ما مراجعه کند.

وی با تأکید بر اینکه به کالاهای مصرفی آمریکایی مجوز داده نمی شود، افزود: اگرمغازه هایی با چنین تابلوها اقدام به بازگشایی فروشگاه در کشور کنند مطمئن باشید که مجوزی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابلوهایی که پایین کشیده می شوند

تابلوهایی که پایین کشیده می شوند