مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آبان 1394 ساعت 19:502015-11-01اقتصادي

شرکت ملی نفت: شکایتمان را از بابک زنجانی پس می گیری


مدیر امور حقوقی شرکت ملی نفت ایران گفت: در صورت پرداخت بدهی کامل و نیز جبران خسارت های وارده، شکایتمان از زنجانی را پس می گیریم.

معلی اکبر ماهرخ زاد مدیر امور حقوقی شرکت ملی نفت ایران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص ادعای متهم مبنی بر فروش 5.

8 میلیارد یورویی نفت خام و عدم وصول آن اظهار داشت: فرافکنی صورت گرفته و مراتب ادعایی متهم با توجه به ضرورت ادای توضیحات و دفاعیات در چارچوب اتهامات وارده قرار نداشته و نسبت به مفاد کیفرخواست صادره خروج موضوعی دارد لذا از این حیث اثر قانونی و ارزش حقوقی بر آن بار و مرتبط نیست.

وی تصریح کرد: بحث فروش نفت و عدم دریافت وجوه مربوطه صرف نظر اینکه به شرح ادعا شده صحت ندارد بلکه لازم است بین مواردی که شخص و یا اشخاصی از طرق مقلبانه از قبیل کلاه برداری، جعل و استفاده از اسناد مجعول اقدام به معامله می نماید و حاکی از قصد و نیت ایشان بر عدم پرداخت مبالغ مربوطه است ، حالتی که طرف مقابل علی رغم مشکلات مورد نظر، تمامی تلاش خود را به منظور پرداخت مبالغ مربوطه نموده و از طرق مختلف بدهی خود را پرداخت نموده و یا واقعا قصد پرداخت دارد تفاوت قائل شد.

وی ادامه داد: زمانی که شخصی با قصد بردن مال غیر و نپرداختن وجه آن و مانورهای متقلبانه، مبادرت به مبادله نموده یقینا این موضوع با یک خرید و فروش عادی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت ملی نفت: شکایتمان را از بابک زنجانی پس می گیری

شرکت ملی نفت: شکایتمان را از بابک زنجانی پس می گیری