مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 آبان 1394 ساعت 09:352015-10-29سياسي

خانم سفیر تابوی 37 ساله را شکست


تا یک ماه آینده شاهد آغاز فعالیت رسمی اولین سفیر زن بعد از انقلاب اسلامی در دستگاه دیپلماسی کشورمان خواهیم بود تا تابویی 37 ساله شکسته شود.

- یکی دیگر از وعده های محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان محقق شد و بالاخره تا یک ماه آینده شاهد آغاز فعالیت رسمی اولین سفیر زن بعد از انقلاب اسلامی در دستگاه دیپلماسی کشورمان خواهیم بود تا تابویی 37 ساله شکسته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس عراقچی سخنگوی پیشین وزارت خارجه ایران در پنجم شهریورماه 92 در خلال نشست مطبوعاتی خود با خبرنگاران از انتصاب اولین سفیر و سخنگوی زن ایران در وزارت خارجه خبر داد، چنان که بعد از دو هفته شاهدآغاز فعالیت مرضیه افخم یکی از دیپلمات های با سابقه وزارت خارجه به عنوان سخنگوی جدید وزارت خارجه بودیم.

در همان زمان بحث هایی مبنی بر انتصاب منصوره شریفی صدر مدیرکل حقوق بشر و زنان وزارت امور خارجه به عنوان اولین سفیر زن در جمهوری اسلامی ایران مطرح شد ولی پس از مدتی این موضوع رو به فراموشی رفت چنان که منصوره شریفی صدر همچنان در سمت قبلی خود در وزارت خارجه مشغول به فعالیت است.

در آن زمان این احتمال مطرح شد که وی با توجه به فعالیت دیپلماتیکش در شرق آسیا و مسئولیتش به عنوان نفر دوم (معاون) سفارت جمهوری اسلامی ایران در توکیو از 1387 تا اسفند 1390 به یکی از کشورهای جنوب شرقی آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانم سفیر تابوی 37 ساله را شکست

خانم سفیر تابوی 37 ساله را شکست