مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آبان 1394 ساعت 02:152015-10-23بين الملل

هیلاری کلینتون: ماجرای بنغازی در دست جمهوری خواهان به اهرم فشار تبدیل شده است


هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه سابق آمریکا در جلسه طولانی استماع در رابطه با حمله خونین به کنسولگری آمریکا در بنغازی، رقبای جمهوری خواه خود را متهم کرد حادثه ای را که یک فاجعه ملی محسوب می شود برای فشار بر وی به ابزاری سیاسی تبدیل کرده اند.

هیلاری کلینتون که در انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا نامزد شده است، در طول یازده ساعت استماع توسط جمهوری خواهان کنگره آمریکا در رابطه با حمله بنغازی ، دچار لغزش نشد و ظاهرا به اهداف مد نظر خود دست یافت: عدم تزلزل و خودداری از عصبانیت در برابر سوالات کلافه کننده رقبای جمهوری خواه که سرتاسر روز پنجشنبه وی را به سهل انگاری و تحریف اطلاعات و اخبار در رابطه با فاجعه بنغازی متهم کردند.

یازدهم سپتامبر سال دو هزار و دوازده افراط گرایان مسلح به دفتر دیپلماتیک آمریکا در بنغازی لیبی حمله کردند و چهار آمریکایی از جمله کریس استیونز را کشتند.

هیلاری کلینتون که در زمان وقوع حمله بنغازی در یازدهم سپتامبر سال دو هزار و دوازده، وزیر امور خارجه آمریکا بود در رابطه با نحوه مدیریت این موضوع با انتقادات فراوانی روبرو شده است.

دموکراتهای آمریکا می گویند منتقدان و رقبای جمهوری خواه هیلاری کلینتون، ماجرای حمله خونین بنغازی را به اهرم سنگینی برای حمله به وی که نامزد اصلی دموکرات ها در انتخابات ریاست جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیلاری کلینتون: ماجرای بنغازی در دست جمهوری خواهان به اهرم فشار تبدیل شده است

هیلاری کلینتون: ماجرای بنغازی در دست جمهوری خواهان به اهرم فشار تبدیل شده است