مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مهر 1394 ساعت 12:202015-10-13سياسي

کوچک زاده: به ما گفتند آقایان شمخانی و لاریجانی و حجازی نظرشان این بود


حمید رسایی با در دست گرفتن پلاکاردی که روی آن نوشته بود «این قانون شکنی رسمی است» فریاد می زد «مجلس فرمایشی نیست» - " حمید رسایی با در دست گرفتن پلاکاردی که روی آن نوشته بود این قانون شکنی رسمی است فریاد می زد مجلس فرمایشی نیست در خلال تصویب جزییات طرح برجام٬ حاشیه های مختلفی ایجاد شد که مهمترین ایجاد حاشیه توسط رسایی و کوچک زاده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران" به نقل از ایلنا٬ پس از آنکه مجلس با 161 رأی موافق، 59 رأی مخالف و 13 رأی ممتنع جزییات طرح برجام را تصویب کرد٬ مهدی کوچک زاده به جمع خبرنگاران آمد و گفت: این طرح٬ طرح لاریجانی است و طرح مجلس نیست.

ظریف مجلس را ترک کرد محمدجواد ظریف پس از ایجاد حاشیه و تجمع حدود 50 نماینده مقابل جایگاه هیات رییسه٬ صحن علنی مجلس را ترک کرد.

بر اساس این گزارش لاریجانی نیز در صحبت هایی تأکید کرد که بررسی طرح برجام عامل شکاف نشود چون یک موضوع ملی است اما کوچک زاده به این موضوع اعتراض داشت و در جمع خبرنگاران اعلام کرد که دیشب آقای لاریجانی پیش وی آمده و گفته کشور تصمیم گرفته طرح باید تصویب شود.

فریادهای کوچک زاده در مجلس کوچک زاده ادامه داد: بنده به آقای لاریجانی گفتم کشور چه مرجع جدیدی است؟ که لاریجانی گفت: همان که خودت می دانی کوچک زاده همچنین به محمدرضا باهنر و توصیه وی اشاره کرد و گفت: آقای باهنر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوچک زاده: به ما گفتند آقایان شمخانی و لاریجانی و حجازی نظرشان این بود

کوچک زاده: به ما گفتند آقایان شمخانی و لاریجانی و حجازی نظرشان این بود