مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 شهریور 1394 ساعت 15:012015-09-21ورزشي

رییس هیئت هاکی استان اصفهان: تمایلی برای کاندیداتوری ریاست دوباره هیئت هاکی ندارم


باتوجه به مشکلاتی که برای اداره هیئت هاکی وجود دارد، تمایلی برای ریاست دوباره در این هیئت ندارم.

- مجید معین امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تا چند ماه دیگر دوره ریاست من در هیئت هاکی استان اصفهان به پایان می رسد اما بعید می دانم یک بار دیگر برای کاندیداتوری ریاست هیئت اقدام کنم.

وی با اشاره به اینکه اداره هیئت با مشکلات زیادی مواجه است، یادآور شد: اداره ورزش و جوانان کاری برای هیئت های ورزشی انجام نمی دهد البته برخوردها خوب است اما به هر حال یا در توان شان نیست یا اینکه بودجه ای بدین منظور در اختیار ندارند.

رییس هیئت هاکی استان اصفهان تأکید کرد: زمانی که مسئولیت هیئت را بر عهده گرفتم، بازیکن هاکی در اصفهان نداشتیم اما تلاش کردیم در این مدت بازیکنانی را برای این رشته ورزشی پرورش دهیم.

وی با اشاره به هزینه بر بودن فعالیت در رشته هاکی یادآور شد: چهار سال قبل مقداری از وسایل موردنیاز را وارد کردیم اما در شرایط فعلی که رشته هاکی در استان پیشرفت کرده است، این وسایل دیگر جوابگوی نیاز ورزشکاران نیست.

معین با بیان اینکه بودجه ای در اختیار هیئت قرار نگرفته است، تأکید کرد: به دلیل نبود بودجه با مشکلات زیادی مواجه هستیم و در این میان حمایت های باشگاه ریف کمک حال هیئت برای پیشبرد برنامه هایش بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیئت هاکی استان اصفهان: تمایلی برای کاندیداتوری ریاست دوباره هیئت هاکی ندارم

رییس هیئت هاکی استان اصفهان: تمایلی برای کاندیداتوری ریاست دوباره هیئت هاکی ندارم