مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 شهریور 1394 ساعت 23:062015-09-05سياسي

33 سال پیش در چنین روزی چرایی اخطار شدید اللحن امام خمینی به سران عرب


امام خمینی با اخطار به سران عرب تاکید کردند: آن ها که می خواهند اسراییل را به رسمیت بشناسند بترسند از روزی که ملت ، ارتش ، سپاه ما برای تادیبشان احساس تکلیف کنند .

- رخدادهای 15 شهریور 1361 چکیده امام خمینی با اخطار به سران عرب تاکید کردند: آن ها که می خواهند اسراییل را به رسمیت بشناسند بترسند از روزی که ملت ، ارتش ، سپاه ما برای تادیبشان احساس تکلیف کنند .

  بر اثر انفجار بمبی در چهار راه گلوبندک و داخل خیابان زیر پل ورودی پارکینگ وزارت صنایع توسط منافقین عده زیادی از هم وطنانمان به شهادت رسیده و یا زخمی شدند .

  دکتر سعید رجایی خراسانی سفیر و نماینده دائمی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل اظهار داشت : بعد از رژیم صدام متزلزل ترین حکومت ها حکومت عربستان و اردن است .

  موسوی خویینی ها نماینده امام و سرپرست حجاج ایرانی  :  تصویب طرح شناسایی اسراییل، این کشور را بر تمامی کشورهای اسلامی مخصوصا کشورهای عربی مسلط خواهد کرد و در نتیجه تسلط صهیونیزم بر حرمین شریفین است .

  رهبران سازمان آزادی بخش فلسطین در گردهمایی خود در تونس به اتفاق آرا تصمیم گرفتند پیشهاد صلح رونالد ریگان رییس جمهور آمریکا را رد کنند.

اخطار امام به سران عرب هیئت های بازسازی نیروی انسانی وزارتخانه ها و موسسات دولتی و شرکت های وابسته و خانواده شهدای پاسداران کمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 سال پیش در چنین روزی چرایی اخطار شدید اللحن امام خمینی به سران عرب

33 سال پیش در چنین روزی چرایی اخطار شدید اللحن امام خمینی به سران عرب