مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 شهریور 1394 ساعت 12:352015-09-05سياسي

رضایی: تصویب دو ماده از قانون پیشگیری از وقوع جرم در مجمع تشخیص


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از تصویب دو ماده از قانون پیشگیری از وقوع جرم در کشور ، در جلسه امروز مجمع خبر داد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما محسن رضایی در نشست خبری گفت : موضوع پیشگیری از وقوع جرم ، بسیار مهم و پیچیده است زیرا امروز یکی از عوامل جرائم در ایران زمینه های وقوع آن است.

وی گفت : به عنوان نمونه بیکاری و تنش های اجتماعی را می توان از علل وقوع جرائم دانست پس می شود کاری کرد که جامعه ای امن تر داشته باشیم منوط به اینکه این موضوع را جدی بگیریم.

رضایی افزود : قانونی در مجلس شورای اسلامی تصویب شد که با سه اصل از اصول قانون اساسی مغایر بود و قوه قضاییه تغییرات بسیاری را در این مصوبه مجلس خواستار شد .

وی اضافه کرد : چون از نظر آیین نامه ما نمی توانستیم تصمیمی در این باره بگیریم از رهبر معظم انقلاب تقاضا کردیم که بتوانیم موارد دیگری را در این باره بحث کنیم که معظم له اجازه دادند و با توجه به نیازهای مطالعاتی در خصوص قانون پیشگیری از وقوع جرائم ، در این زمینه بحث کردیم که امروز دو ماده آن به تصویب رسید .

رضایی گفت : نخست تعریف پیشگیری از وقوع جرم است و دیگری تشکیل شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم که زیر نظر ریاست قوه قضاییه پیش بینی شده و متشکل از اعضایی از دولت و مجلس است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایی: تصویب دو ماده از قانون پیشگیری از وقوع جرم در مجمع تشخیص

رضایی: تصویب دو ماده از قانون پیشگیری از وقوع جرم در مجمع تشخیص