مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 شهریور 1394 ساعت 11:412015-09-02دانش

پذیرش 5 دانشجوی دکترا و بیش از 100 دانشجوی ارشد در دانشگاه پیام نور خراسان رضوی


مدیر آموزش دانشگاه پیام نور خراسان رضوی از پذیرش پنج دانشجوی دکترا و بیش از 100 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد از طریق کنکور سراسری، فراگیر و مجازی در سال تحصیلی جدید خبر داد.

- نخعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در مشهد، "گفت: دانشگاه پیام نور خراسان رضوی در مقطع کارشناسی ارشد بیش از 100 دانشجو از طریق کنکور سراسری، فراگیر و مجازی می پذیرد که تعداد پذیرفته شدگان در آزمون سراسری براساس آموزش محور 15 نفر، پژوهش محور هشت نفر، در دوره مجازی 35 تا 40 نفر و در دوره ارشد فراگیر در آموزش و پژوهش محور 20 نفر و در دوره مجازی 40 نفر می باشد.

وی افزود: ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد کنکور سراسری در واحدهای دانشگاه پیام نور خراسان رضوی از 16 شهریورماه جاری آغاز شده و تا 21 همین ماه ادامه خواهد داشت.

مدیر آموزش دانشگاه پیام نور خراسان رضوی بیان داشت: ثبت نام دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر این دانشگاه نیز از هشت شهریور ماه آغاز شده و تا 11 شهریورماه جاری ادامه دارد.

نخعی به ثبت نام دانشجویان دکتری از پنجم تا هشتم شهریور ماه اشاره کرد و از پذیرش پنج دانشجو در این مقطع در دانشگاه پیام نور مرکز مشهد خبر داد و گفت: این دانشجویان در رشته های شیمی با چهار گرایش شیمی فیزیک، تجزیه، معدنی و آلی؛ ریاضی کاربردی، مدیریت اطلاعات و دانش شنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 5 دانشجوی دکترا و بیش از 100 دانشجوی ارشد در دانشگاه پیام نور خراسان رضوی

پذیرش 5 دانشجوی دکترا و بیش از 100 دانشجوی ارشد در دانشگاه پیام نور خراسان رضوی