مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 شهریور 1394 ساعت 14:252015-08-24اقتصادي

فعالیت گروه های مروجین مصرف بهینه آب درکرج


فعالیت گروههای مروجین مصرف بهینه آب در کرج تا پایان شهریور ادامه دارد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما ، مدیر عامل آب و فاضلاب استان البرز با اشاره به افزایش بی سابقه دمای هوا و بالا رفتن مصرف آب افزود: گروه های مروجین مصرف بهینه آب در قالب چهار گروه از ابتدای مرداد فعالیت خود را آغاز کردند.

رضایی فر گفت : این مروجین با خودروهایی با تابلو های مشخص و لباس های فرم ویژه و کارت شناسایی به شهروندان و مراکز اداری و ساختمانهای در حال ساخت مراجعه کرده و روشهای درست مصرف آب را یادآور می شوند.

مدیر عامل آب و فاضلاب استان گفت: فعالیت این گروه ، ارشادی – فرهنگی بوده و مروجین چند وظیفه اصلی به عهده دارند، ابتدا در سطح شهر تردد کرده و به شهروندانی که به طور اشکار مصرف غیر ضروری مثل شستن اتومبیل و پیاده رو ها را انجام می دهند تذکر کتبی داده و روشهای درست مصرف را یادآور می شوندوی افزود : در این خصوص پوستر ها و بروشورهایی هم تهیه و توزیع می شود.

رضایی فر افزود: در گامی دیگر مروجین بر اساس فهرستی که در اختیار دارند به واحد های تجاری و منازل پرمصرف که بیش از الگوی مصرف آب مصرف می کنند مراجعه کرده و ضمن ارایه اقلام آموزشی، وضع کنتور، کولرها، نحوه آبیاری فضای سبز، نحوه نظافت پارکینگ، انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت گروه های مروجین مصرف بهینه آب درکرج

فعالیت گروه های مروجین مصرف بهینه آب درکرج