مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مرداد 1394 ساعت 08:502015-08-13اجتماعي

شهردار تبریز خبر داد پیش بینی اسکان اضطراری 200 هزار نفر در تبریز


شهردار تبریز از تشکیل مدیریت بحران در شهر تبریز با فرماندهی شهرداری این کلانشهر خبر داد و گفت: برای اسکان اضطراری 200 هزار نفر در شهر تبریز پیش بینی های لازم صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از تبریز، صادق نجفی صبح امروز در همایش زمین لرزه ارسباران، چالشی برای توسعه در تبریز اظهار کرد: ایران جزء 10 کشور بحران خیز دنیاست و 6 بلای بزرگ جهانی در این کشور به وقوع می پیوندد.

وی ادامه داد: شهر تبریز نیز با دارا بودن 47 درصد جمعیت آذربایجان شرقی نیازمند برنامه ریزی جدی برای مقابله با بحران های احتمالی است.

شهردار تبریز از آمادگی شهرداری تبریز برای مقابله با حوادث طبیعی خبر داد و گفت: در حال حاضر اقدامات گسترده ای در داخل و خارج شهر تبریز از جمله نقاط مسکونی اضطراری، راه های باز و بدون چراغ قرمز با عنوان رینگ و نیز ایجاد پارک های چند منظوره در داخل شهر صورت گرفته است.

نجفی بیان کرد: باید شرایط را به گونه ای آماده کنیم که کمترین خسارت ها و نیز کمترین تلفات را در حوادث احتمالی داشته باشیم و کمک رسانی لازم نیز به موقع صورت گیرد.

شهردار تبریز از تشکیل مدیریت بحران در شهر تبریز با فرماندهی شهرداری این کلانشهر خبر داد و افزود: برای اسکان اضطراری 200 هزار نفر در شهر تبریز پیش بینی های لازم شده و در نقاط خطرپذیر مکان های مختلفی برای اسکان و خدمات ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار تبریز خبر داد پیش بینی اسکان اضطراری 200 هزار نفر در تبریز

شهردار تبریز خبر داد پیش بینی اسکان اضطراری 200 هزار نفر در تبریز