مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مرداد 1394 ساعت 08:152015-07-23سياسي

انتخاب رشته با پرداخت 18 هزار تومان


داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند با پرداخت 18 هزار تومان از نرم افزار انتخاب رشته که بر روی سایت سازمان سنجش است استفاده کنند.

حسین توکلی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: پایان مهلت انتخاب رشته از طریق نرم افزاری که بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است دهم مرداد 94 است و این نرم افزار به داوطلب این امکان را می دهد که با توجه به وضع علمی و نمره خود که در آزمون سراسری سال 94 کسب کرده خود را با داوطلب مشابه در آزمون سال 93 مقایسه و امکان قبولی خود را مشاهده کند.

وی افزود: برای این منظور همه تغییرات و شرایط و ضوابط گزینش آزمون سراسری سال 94 نسبت به سال 93 در فایل اطلاعات آزمون سراسری سال 93 اعمال شده است.

توکلی گفت: به منظور مساعدت بیشتر داوطلبان دفترچه های انتخاب رشته از طریق باجه روزنامه فروشی و یا از 31 تیر 94 بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.

وی افزود: از امروز تا پنجشنبه 8 مرداد 94 دفترچه راهنمای انتخاب رشته در نمایندگی توزیع روزنامه ایران و از طریق باجه های دیگر روزنامه فروشی در سراسر کشور توزیع می شود.

وی گفت: آن دسته از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در صورت تمایل به دریافت دفترچه های راهنمای انتخاب رشته می توانند با مراجعه به باجه روزنامه فروشی های شهرستان خود و پرداخت مبلغ 10 هزار ریال انتخاب رشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب رشته با پرداخت 18 هزار تومان

انتخاب رشته با پرداخت 18 هزار تومان