مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 تیر 1394 ساعت 23:002015-07-07سياسي

گشتی کوچک در 10 شهر رنگارنگ


این مجموعه تصاویر از شهرهای رنگارنگ حتما لبخند به روی لبان تان می آورد و شما را به این فکر فرو می برد که اگر در جایی شبیه به این شهرهای رنگارنگ زندگی می کردید چقدر شادتر بودید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی " به نقل از مد آنلاین، این مجموعه تصاویر از شهرهای رنگارنگ حتما لبخند به روی لبان تان می آورد و شما را به این فکر فرو می برد که اگر در جایی شبیه به این شهرهای رنگارنگ زندگی می کردید چقدر شادتر بودید.

شاید هم در ذهن خود خانه های شهر خودتان را هم رنگارنگ تصور کنید و ببینید آیا زیباتر می شد یا نه و در نهایت به واقعیت بر می گردید و دل تان می خواهد یک روز در یکی از این شهرهای رنگی قدم بزنید.

به نوشته ثانیه آخر( last second)، گاهی اوقات مهندسین و معمارها فقط طرح های جدید و مدرن ابداع می کنند و گاهی آنها فقط با رنگ ها کار می کنند.

شاید در ابتدا مردم به ایده آنها بخندند ولی در نهایت وقتی کار آنها تمام شد همه متحیر شده و خواهند گفت L این عالیه بازی با رنگ ها همیشه جذاب بوده ، اگر رنگ ها واقعا زیبا و شگفت انگیز نبودند، در طبیعت، رنگین کمان و آسمان و حیوانات و گل ها از رنگ های متنوع استفاده نمی شد.

وقتی در طبیعت نگاه کنید می بینید هر چیز رنگ خاص خودش را دارد که زیبایی خاص خودش را به همراه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشتی کوچک در 10 شهر رنگارنگ

گشتی کوچک در 10 شهر رنگارنگ