مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 تیر 1394 ساعت 10:072015-07-04فرهنگي

کمدی جنسی ژانری نوظهور در فیلمهای ایرانی


توجه به تولیدات فیلم های کمدی این مهم را نمایان می کند، در یک فرآیند تدریجی با شیب تند، سینمای ایران به سمت ساخت آثار کمدی حرکت کرده است که در آن عرف جامعه اسلامی رعایت نشده و شوخی های رکیک و جنسی دیده می شود که خارج از عرف و اخلاق در جامعه اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو "از ابتدای سال آثار کمدی یا طنزهای اجتماعی بر پرده سینماها رفتند که برخی در جذب مخاطب ناکام ماندند (من دیه گو مارادونا) و تعدادی نیز با استفاده از از شوخی های سخیف، شوخی های جنسی، شوخی با لهجه و شوخی با افراد فرو دست جامعه همچنین ادبیات سخیف،نامناسب و خارج از عرف- چه در فیلم های کمدی و چه در دیگر فیلم های اجتماعی - نگاه مخاطب را به خود معطوف کردند.

اکران فیلم گینس ما را بر آن داشت تا مروری بر آثار اکران شده در حوزه سینمای کمدی و طنز اجتماعی داشته باشیم خلاصه داستان گینس درباره سه برادری است که با سرهای شبیه به هم(!) قصد دارند شترمرغشان را در یک مسابقه شترمرغ سواری شرکت دهند و همین است که ماجراهای فراوانی را برایشان رقم می زند.

این خلاصه داستان روی کاغذ شاید قابل باور و بی عیب به نظر بیاید اما وقتی فیلم را در اجرا شاهد هستیم ، می بینیم به بهانه حضور یک برادر عقب مانده ذهنی کارگردان هر نوع دیالوگ نامناسب و رفتارهای دور از شأن یک خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمدی جنسی ژانری نوظهور در فیلمهای ایرانی

کمدی جنسی ژانری نوظهور در فیلمهای ایرانی