مطالب مرتبط:
دعوا در جلسه کابینه اشغالگران و مقصر دانستن هالوی بابت حمله 7 اکتبر
ترامپ جهش صادرات نفت ایران را گردن بایدن انداخت
ترامپ: بایدن نمی داند زنده است یا مرده!
ماریا زاخارووا از حقه جدید بایدن پرده برداشت
جو بایدن؛ جان نظامیان آمریکایی یا خودروهای الکتریکی با انرژی پاک؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1403 ساعت 09:352024-05-25بين الملل

ترس بایدن از «غافلگیری اکتبر»


رسانه آمریکایی ان بی سی نیوز در گزارشی به ترس «جو بایدن» نسبت به این ادعا که شاید روسیه و کره شمالی بخواهند در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به پیروزی «دونالد ترامپ» کمک کنند، - رسانه آمریکایی ان بی سی نیوز در گزارشی به ترس جو بایدن نسبت به این ادعا که شاید روسیه و کره شمالی بخواهند در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به پیروزی دونالد ترامپ کمک کنند، پرداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا با حضور جو بایدن نامزد حزب دموکرات و دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه در تاریخ 5 نوامبر (15 آبان) برگزار خواهد شد.

این 2 نامزد که در حال حاضر برای انتخابات 2024 آمریکا با یکدیگر رقابت می کنند، چند روز پیش موافقت کردند که 2 مناظره را یکی در تاریخ 27 ژوئن (7 تیر) و دیگری را در تاریخ 10 سپتامبر (20 شهریور) برگزار کنند.

یک مقام اطلاعاتی آمریکا ادعا کرد: ما شک نداریم که کره شمالی امسال اقدام تحریک آمیزی انجام خواهد داد.

رسانه آمریکایی ان بی سی نیوز چنین اقدامی را غافلگیری اکتبر نامید و عنوان کرد که یک ماه پیش از انتخابات آمریکا احتمالا رای دهندگان آمریکایی تحت تاثیر اقدامات احتمالی کره شمالی قرار بگیرند.

این رسانه آمریکایی با اشاره به درگیری روسیه-اوکراین و حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه می نویسد: کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی و و


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - آمریکا - انتخابات ریاست - ریاست جمهوری آمریکا - دونالد ترامپ - ریاست جمهوری - انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

ترس بایدن از «غافلگیری اکتبر»

ترس بایدن از «غافلگیری اکتبر»