مطالب مرتبط:
تشییع 10 میلیونی شهید رییسی نشانه اقتدار نظام اسلامی است
حمایت از جریان تولید در کشور از دغدغه های جدی شهید رییسی بود
سیاست خارجی فعال دولت شهید رییسی صدای مظلومیت فلسطین را به گوش جهانیان رساند
ویدئو / اشک های تلخ وزرای دولت در فراق شهید رییسی در افتتاحیه مجلس دوازدهم
گریه و غم وزرای دولت درپی پخش تصاویری از شهید رییسی در صحن علنی مجلس + عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1403 ساعت 13:402024-05-27سياسي

تولید قدرت و اقتدار دستاورد دولت شهید رییسی بود


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تولید قدرت و اقتدار را دستاورد دولت شهید آیت الله رییسی عنوان و بر ضرورت تداوم راه این شهید تأکید کرد.

- ایسنا/فارس نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تولید قدرت و اقتدار را دستاورد دولت شهید آیت الله رییسی عنوان و بر ضرورت تداوم راه این شهید تأکید کرد.

ابراهیم عزیزی امروز، 7 خردادماه در دیدار با جمعی از معتمدین شمال استان فارس ضمن تقدیر و تشکر از حاضران به پاس حضور فعال در انتخابات و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، گفت: شهید آیت الله رییسی سیمای جدیدی از رابطه دولت و مردم را ترسیم کرد.

وی با اشاره به اقدامات دولت شهید جمهور اظهار کرد: تولید قدرت و اقتدار دستاورد دولت شهید آیت الله رییسی بود که با رویکرد عزت مندانه در روابط خارجی همراه شد.

عزیزی تصریح کرد: شهید آیت الله رییسی رابطه مردم و حاکمیت را استحکام بخشید و با ایجاد وحدت قوا، ارائه دهنده سبک جدیدی از مدیریت کارآمد و انقلابی شد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در ادامه به انتخابات ریاست جمهوری نیز اشاره کرد و گفت: مسیری که شهید رییسی در دولت دنبال کرد باید ادامه پیدا کند.

وی افزود: در این انتخابات باید به کسی رای داد که بدون پرداختن به حواشی و جنجال سازی های بی مورد، مسیر خدمت بی منت به مرد


برچسب ها: آیت الله رییسی - نماینده مردم شیراز و زرقان - دستاورد دولت - آیت الله - شهید - نماینده مردم شیراز - مجلس شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

تولید قدرت و اقتدار دستاورد دولت شهید رییسی بود

تولید قدرت و اقتدار دستاورد دولت شهید رییسی بود