مطالب مرتبط:
کشف بیش از 17 کیلوگرم زعفران قاچاق در تایباد
پویش ختم قرآن به یاد شهدای خدمت در ملایر
81 پرونده قاچاق به ارزش 213 میلیارد ریال در گیلان تشکیل شد
پاداش 720 میلیاردی برای استقلال و پرسپولیس!
پاداش 720 میلیاردی برای استقلال و پرسپولیس!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1403 ساعت 14:502024-05-22حوادث

کشف محموله میلیاردی ابزار و یراق قاچاق در ملایر


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف حدود 24 هزار قطعه ابزار و یراق قاچاق به ارزش تقریبی هشت میلیارد ریال از یک دستگاه خودرو وانت مزدا توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف حدود 24 هزار قطعه ابزار و یراق قاچاق به ارزش تقریبی هشت میلیارد ریال از یک دستگاه خودرو وانت مزدا توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با پدیده قاچاق و مخلان امنیت اقتصادی ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین کنترل خودروهای ورودی به شهرستان در ایست و بازرسی پل حرم آباد به یک دستگاه خودرو وانت مزدا مشکوک می شوند و برای بررسی های بیشتر آن را متوقف می کنند.

وی اظهار کرد: ماموران در بازرسی از خودرو مذکور تعداد حدود 24 هزار قطعه ابزار و یراق قاچاق که بر اساس نظر کارشناسان ارزش تقریبی آن هشت میلیارد ریال می باشد را کشف و خودرو را نیز توقیف کردند.

ساکی با اشاره به معرفی یک نفر متهم در این ارتباط به مرجع قضایی بیان کرد: در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید و به منظور حمایت از تولیدکنندگان داخلی ، مبارزه با پدیده قاچاق از اولویت های این فرماندهی است که با تمام توان و جدیت اجرا می شود.


برچسب ها: پلیس امنیت اقتصادی - امنیت اقتصادی - فرمانده انتظامی شهرستان - شهرستان - فرمانده انتظامی - پلیس امنیت - ماموران
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله میلیاردی ابزار و یراق قاچاق در ملایر

کشف محموله میلیاردی ابزار و یراق قاچاق در ملایر