مطالب مرتبط:
رسانه عبری: ورود نتانیاهو به 124 کشور ممنوع می شود!
فتوتیتر | تلاشگر بی وقفه برای خدمت به مردم، کشور و اسلام
استعلام دهک یارانه نقدی با کد ملی | سایت دهک بندی یارانه/ نحوه ورود به سامانه دهک بندی یارانه + از کجا بفهمیم کدام دهک درآمدی هستیم؟
کلیپ| مراسم عزاداری مدرسه علمیه مهدیه خنداب در شهادت رییس جمهور کشور و همرا
اگر دادگاه لاهه حکم بازداشت نتانیاهو را صادر کند، مجازات می شود |
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1403 ساعت 19:552024-05-21بين الملل

رسانه عبری: ورود نتانیاهو به 124 کشور ممنوع می شود


ماکو تارنمای شبکه تلویزیونی 12 رژیم صهیونیستی در گزارشی در این رابطه اعلام کرد، در صورتی که سه قاضی دادگاه کیفری بین المللی در لاهه با صدور حکم بازداشت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و یوآف گالانت وزیر جنگ موافقت کنند، - این دو از این پس نخواهند توانست به هیچ یک از کشورهای امضا کننده توافق رم سفر کنند.

 یک رسانه عبری زبان فاش کرد، در صورتی که قضات دادگاه بین المللی لاهه حکم بازداشت بین المللی نتانیاهو و گالانت را صادر کنند، آنها از سفر به 124 کشور جهان محروم خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، ماکو تارنمای شبکه تلویزیونی 12 رژیم صهیونیستی در گزارشی در این رابطه اعلام کرد، در صورتی که سه قاضی دادگاه کیفری بین المللی در لاهه با صدور حکم بازداشت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و یوآف گالانت وزیر جنگ موافقت کنند، این دو از این پس نخواهند توانست به هیچ یک از کشورهای امضا کننده توافق رم سفر کنند.

به نوشته این رسانه عبری زبان، در صورت صدور این حکم نتانیاهو و گالانت دیگر اجازه سفر به کشورهایی همچون، آلمان، هلند، یونان، فرانسه، ژاپن، اسپانیا و دولت فلسطین را نخواهند داشت، در حالی که در ذیل خبر خود نام هر 124 کشور از قاره های مختلف جهان را در این رابطه ذکر کرد.


برچسب ها: دادگاه کیفری بین المللی - بین المللی - نتانیاهو - حکم بازداشت - بنیامین نتانیاهو - رژیم صهیونیستی - شبکه تلویزیونی
آخرین اخبار سرویس:

رسانه عبری: ورود نتانیاهو به 124 کشور ممنوع می شود

رسانه عبری: ورود نتانیاهو به 124 کشور ممنوع می شود