مطالب مرتبط:
تنبلی و خستگی در مسیر خدمت به مردم معنایی ندارد
شهید رییسی در خدمت به مردم، خستگی را خسته کرد
شهید رییسی در مسیر خدمت به مردم با خدا معامله کرد
شهید رییسی خستگی ناپذیر و مظهر شعارهای انقلاب/ قیام مردم در تشییع شهدای خدمت، دلبستگی مردم به جمهوری اسلامی
دعوت شورای هماهنگی قم از مردم برای شرکت در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1403 ساعت 17:402024-05-25سياسي

تنبلی و خستگی در مسیر خدمت به مردم معنایی ندارد


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تنبلی و خستگی در مسیر خدمت به مردم معنایی ندارد و همگی با تمام توان و ظرفیت خود باید برای ارتقاء وضعیت زندگی مردم بکوشیم.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تنبلی و خستگی در مسیر خدمت به مردم معنایی ندارد و همگی با تمام توان و ظرفیت خود باید برای ارتقاء وضعیت زندگی مردم بکوشیم.

رضا شریفی امروز شنبه در نشست بزرگداشت شهدای خدمت در مصلی المهدی (عج) شهرستان زابل ضمن تسلیت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه شهید جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی اظهار کرد: در حادثه اخیر جمع مهمی از نخبگان کشور از جمله ریاست جمهوری انقلابی و خستگی ناپذیر جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسیدند که در راه خدمت به مردم در جای جای ایران اسلامی لحظه ای خستگی به خود راه نمی دادند.

وی افزود: قرار بود پس از سفر رییس جمهور به استان آذربایجان شرقی شاهد حضور ایشان در استان سیستان و بلوچستان و افتتاح پروژه های مهمی در استان باشیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: ما باور داریم روح شهدا حاضر و ناظر هستند بنابراین مسیر خدمت به مردم باید با قدرت و قوت ادامه پیدا کند.


برچسب ها: استاندار سیستان و بلوچستان - سیستان و بلوچستان - خدمت به مردم - خستگی - آیت الله سید ابراهیم رییسی - خدمت - بلوچستان
آخرین اخبار سرویس:

تنبلی و خستگی در مسیر خدمت به مردم معنایی ندارد

تنبلی و خستگی در مسیر خدمت به مردم معنایی ندارد