مطالب مرتبط:
تامین 6200 دستگاه اتوبوس برای جابه جایی زائرین حرم امام خمینی(ره)
تأمین 6200 دستگاه اتوبوس برای جابه جایی زائرین حرم امام خمینی(ره)
منتخبان مجلس دوازدهم به حرم امام خمینی(ره) رفتند
نمایندگان مجلس دوازدهم به حرم امام خمینی (ره) رفتند
ببینید | اولین تصاویر از انفجار یک دستگاه اتوبوس در جنوب تل آویو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1403 ساعت 11:202024-05-27سياسي

تامین 6200 دستگاه اتوبوس برای جابه جایی زائران حرم امام خمینی (ره)


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «سید کمال هادیانفر» درباره تمهیدات این وزارتخانه برای مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) افزود: - تامین 6200 دستگاه اتوبوس برای جابه جایی زائران حرم امام خمینی (ره) معاون حمل ونقل وزارت راه و شهرسازی از تامین 6 هزار و 200 دستگاه اتوبوس و استفاده حداکثری از ظرفیت راه آهن برای جابه جایی زائران در ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید کمال هادیانفر درباره تمهیدات این وزارتخانه برای مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) افزود: علاوه بر وظایف عمومی که به دستگاه های دولتی محول می شود، ستاد اجرایی مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) وظایفی ویژه را نیز به وزارت راه و شهرسازی محول کرده است.

وی ادامه داد: یکی از وظایف وزارت راه و شهرسازی تامین بخشی از ناوگان حمل ونقل زائران مرقد امام (ره) است که در این راستا، 6 هزار و 200 دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده است.

معاون حمل ونقل وزارت راه و شهرسازی گفت: از این تعداد اتوبوس، سه هزار و 700 دستگاه برای مسافت های طولانی و 2 هزار و 500 دستگاه برای مسافت های کوتاه در نظر گرفته شده که این اتوبوس ها می توانند در طول روز بیش از یک بار جابه جایی مسافران را به انجام برسانند.


برچسب ها: سالگرد ارتحال امام خمینی - امام خمینی - وزارت راه و شهرسازی - راه و شهرسازی - سید کمال هادیانفر - خمینی - حرم امام خمینی
آخرین اخبار سرویس:

تامین 6200 دستگاه اتوبوس برای جابه جایی زائران حرم امام خمینی (ره)

تامین 6200 دستگاه اتوبوس برای جابه جایی زائران حرم امام خمینی (ره)