مطالب مرتبط:
تعیین سفیر عربستان در سوریه پس از 12 سال
سفیر عربستان در سوریه تعیین شد
سفیر عربستان در سوریه مشخص شد
عربستان سفیر خود در دمشق را تعیین کرد
سفیر عربستان در دمشق را بشناسید+عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1403 ساعت 19:202024-05-26بين الملل

عربستان پس از 12 سال قطع رابطه، سفیر به سوریه فرستاد


رسانه های خبری از انتصاب اولین سفیر عربستان در سوریه از زمان قطع روابط دیپلماتیک دو کشور در اوایل دهه گذشته میلادی خبر می دهند.

- رسانه ها گزارش داده اند که عربستان سعودی 12 سال پس از قطع رابطه با سوریه، امروز یکشنبه (6 جوزا) فیصل بن سعود المجفل را به عنوان سفیر خود در دمشق تعیین کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدای افغان (آوا)؛ خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس) بعد از ظهر امروز (یک شنبه) در پایگاه اینترنتی خود نوشت که فیصل بن سعود المجفل به عنوان سفیر جدید این کشور در سوریه منصوب شده تا وی نخستین متصدی این منصب از زمان قطع روابط دیپلماتیک میان دو کشور در سال 2012 میلادی تاکنون لقب بگیرد.

بنا بر گزارش واس، سفیر جدید عربستان در سوریه پس از انتصاب برای تصدی این منصب، از ملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود ، پادشاه و شاهزاده محمد بن سلمان آل سعود ، ولیعهد و نخست وزیر کشورش به دلیل اعتماد آنها به خود تشکر و قدردانی کرده است.

به نقل از شفقنا، المجفل ضمن ابراز افتخار نسبت به این که مورد اعتماد خاندان سلطنتی قرار گرفته، از خداوند متعال خواسته تا در انجام وظایف کاری خود در راستای تحقق خواسته های رهبری عربستان در خدمت به منافع کشورش و تحکیم روابط دو جانبه با سوریه وی را یاری رساند.


برچسب ها: عربستان - روابط دیپلماتیک - عربستان سعودی - سوریه - سلمان بن عبدالعزیز آل سعود - ملک سلمان بن عبدالعزیز - سفیر
آخرین اخبار سرویس:

عربستان پس از 12 سال قطع رابطه، سفیر به سوریه فرستاد

عربستان پس از 12 سال قطع رابطه، سفیر به سوریه فرستاد