مطالب مرتبط:
سقوط بیت کوین
بیت کوین سقوط کرد
بیت کوین سقوط کرد
سقوط بیت کوین به 69 هزار دلار
سقوط باورنکردنی بیت کوین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 خرداد 1403 ساعت 06:302024-05-24اقتصادي

استخراج بیت کوین با یک روش عجیب!


طبق اعلام «دفتر بیت کوین» این کشور، یک دپارتمان مورد تایید دولت، دارایی های بیت کوین دولت به 5750 بیت کوین رسیده است که با قیمت های فعلی تقریباً 354 میلیون دلار ارزش دارد.

- طبق اعلام دفتر بیت کوین این کشور، یک دپارتمان مورد تایید دولت، دارایی های بیت کوین دولت به 5750 بیت کوین رسیده است که با قیمت های فعلی تقریباً 354 میلیون دلار ارزش دارد.

السالوادور، اولین کشوری که بیت کوین را به عنوان ارز قانونی پذیرفت، از منابع زمین گرمایی خود برای استخراج 474 بیت کوین در سه سال گذشته استفاده کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمشهری، در سال 2021، رییس جمهور نایب بوکله جسورانه قانونی را در السالوادور تصویب کرد که به بیت کوین همان قانونی را داد که دلار ایالات متحده به عنوان ارز رسمی دارد.

پیش تر گزارش داده شده بود که چگونه دولت با اهدای 30 دلار بیت کوین به هر کسی که کیف پول دیجیتالی برای معامله با این ارز دیجیتال ایجاد کند، ساکنان خود را جذب کرده است.

یک سال بعد، این آزمایش به نظر می رسید به شدت شکست خورده است، زیرا برآوردها نشان می داد که تنها 14 درصد از کاربران از بیت کوین به عنوان ارز استفاده می کردند.

با این حال، دولت بوکله ایمان خود را به بیت کوین حفظ کرد و حتی با سقوط بازار ارزهای دیجیتال، به خرید و استخراج این ارز دیجیتال ادامه داد.


برچسب ها: بیت کوین - میلیون دلار - السالوادور - دولت - قانونی - طبق اعلام - دلار
آخرین اخبار سرویس:

استخراج بیت کوین با یک روش عجیب!

استخراج بیت کوین با یک روش عجیب!