مطالب مرتبط:
302 کیلوگرم حشیش در هرمزگان کشف شد
کشف 302 کیلو مواد مخدر در هرمزگان
کشف 302 کیلو حشیش در میناب
کشف 1119 کیلوگرم انواع مواد مخدر در اردستان
25 کیلوگرم تریاک در «جوین» خراسان رضوی کشف شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1403 ساعت 12:002024-05-25حوادث

کشف و ضبط 302 کیلوگرم حشیش در هرمزگان


ماموران با انجام اقدامات تکمیلی و با همکاری متهمان دستگیر شده در نهایت بارانداز و محل دپو (انباشت) موادمخدر را در یک منزل در یکی از محلات هشتبندی شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل تیمی به محل اعزام و در بازرسی .

- مقام ارشد انتظامی هرمزگان گفت: ماموران با انجام اقدامات تکمیلی و با همکاری متهمان دستگیر شده در نهایت بارانداز و محل دپو (انباشت) موادمخدر را در یک منزل در یکی از محلات هشتبندی شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل تیمی به محل اعزام و در بازرسی از منزل موردنظر 302 کیلوگرم حشیش در بسته های مختلف کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف 302 کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش در میناب خبر داد و گفت: 2 قاچاقچی و سوداگر مرگ در این راستا طی یک عملیات پلیسی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از پایگاه پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان روز شنبه در تشریح این خبر افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر میناب در ادامه طرح مقابله با قاچاق موادمخدر با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از قصد جابه جایی و انتقال یک محموله سنگین موادمخدر با یک دستگاه خودرو مطلع و موضوع را در دستورکار قرار دادند.


برچسب ها: هرمزگان - موادمخدر - فرمانده انتظامی هرمزگان - شناسایی - کیلوگرم - مقام قضایی - دستگیر
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط 302 کیلوگرم حشیش در هرمزگان

کشف و ضبط 302 کیلوگرم حشیش در هرمزگان