مطالب مرتبط:
دستگیری 32 شکارچی در مناطق حفاظت شده اصفهان
دستگیری 32 شکارچی در مناطق حفاظت شده اصفهان
فیلم| اینجا هم سرتیم حفاظت پیشتاز است
مراسم تشییع شهید سردار موسوی سرتیم حفاظت رییس جمهور + فیلم
تشییع پیکر سرتیم حفاظت رییس جمهور همزمان با بدرقه رییسی + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1403 ساعت 21:002024-05-22حوادث

دستگیری 32 شکارچی در مناطق حفاظت شده


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان از شناسایی و دستگیری 32 متخلف شکار و صید در مناطق چهارگانه تحت مدیریت محیط زیست استان خبرداد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، علیرضا غلامی، با اشاره به اقدامات انجام شده در ماه های اخیر، اظهار کرد: در دوماهه نخست سال جاری 18 تخلف زیست محیطی در مناطق چهارگانه تحت مدیریت محیط زیست استان رخ داده است و 32 متخلف شکار و صید دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گفته وی، طی این مدت هشت مورد عملیات درگیری و تعقیب و گریز با شکارچیان اتفاق افتاده و 11 قبضه اسلحه مجاز و غیرمجاز به همراه ادوات شکار از متخلفان کشف و ضبط شده است.

استان اصفهان دارای چهار منطقه حفاظت شده کرکس (واقع در شهرستان های نطنز و میمه)، قمصر و برزوک (واقع در شهرستان کاشان)،  کهیاز (واقع در شهرستان اردستان) و دالانکوه (در محدوده شهرهای دامنه و چادگان) است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان، شکار غیرمجاز پرندگان و پستانداران و اقدام به شکار و زنده گیری پستانداران را از تخلفات صورت گرفته در مناطق حفاظت شده برشمرد و افزود: با تلاش محیط بانان و سایر عوامل همکار، پرونده تخلفات در حال پیگیری است.

غلامی با اشاره به اینکه پرونده قضایی در ارتباط با خرید و فروش حلزون در شهرضا در مراجع قضایی در حال سپری کردن مراحل قانونی است،


برچسب ها: فرمانده یگان حفاظت - مناطق چهارگانه - محیط زیست - فرمانده یگان - استان اصفهان - شهرستان - استان
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 32 شکارچی در مناطق حفاظت شده

دستگیری 32 شکارچی در مناطق حفاظت شده