مطالب مرتبط:
302 کیلوگرم حشیش در هرمزگان کشف شد
کشف بیش از 4.5 تن مواد مخدر در استان بوشهر
رابطه جنسی همزمان با مصرف مواد مخدر بله یا خیر؟
برگزاری نخستین نشست کارگروه مبارزه با مواد مخدر بریکس در مسکو
کشف 21 فقره سرقت در سنندج
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1403 ساعت 10:302024-05-25حوادث

کشف 302 کیلو مواد مخدر در هرمزگان


فرمانده انتظامی استان از کشف 302 کیلو حشیش و دستگیری دو قاچاقچی و سوداگر مرگ در یک عملیات پلیسی در استان خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی استان از کشف 302 کیلو حشیش و دستگیری دو قاچاقچی و سوداگر مرگ در یک عملیات پلیسی در استان خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز (شنبه پنجم خرداد)، با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب در ادامه طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از جابجایی و انتقال یک محموله سنگین مواد با یک دستگاه خودرو مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران در اجرای ایست و بازرسی مقطعی در منطقه هشتبندی و در مسیر تردد احتمالی قاچاقچیان ضمن شناسایی یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس بلافاصله دستور توقف دادند که قاچاقچیان بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده و تیراندازی به سمت ماموران اقدام به فرار کردند که در یک عملیات مسلحانه پلیسی متقابل خودرو متوقف و دو قاچاقچی و سوداگر مرگ دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: ماموران با انجام اقدامات تکمیلی و با همکاری متهمان دستگیر شده نهایتا بارانداز و محل دپو مواد را در یک منزل در یکی از محلات هشتبندی شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قض


برچسب ها: فرمانده انتظامی - فرمانده انتظامی استان - قاچاقچی - مواد مخدر - قاچاق - پلیس مبارزه با مواد مخدر - فرمانده انتظامی هرمزگان
آخرین اخبار سرویس:

کشف 302 کیلو مواد مخدر در هرمزگان

کشف 302 کیلو مواد مخدر در هرمزگان