مطالب مرتبط:
دیدار وزرای دفاع آمریکا و چین در سنگاپور
دیدار آتی وزرای دفاع آمریکا و چین در سنگاپور
وزرای دفاع آمریکا و چین در این کشور دیدار می کنند
وزرای دفاع آمریکا و چین دیدار می کنند
وزرای دفاع آمریکا و چین دیدار می کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1403 ساعت 06:352024-05-26بين الملل

وزرای دفاع آمریکا و چین در سنگاپور دیدار می کنند


پنتاگون اعلام کرد که انتظار می رود لوید آستین وزیر دفاع آمریکا هفته آینده در جریان شرکت در یک نشست بزرگ دفاعی در سنگاپور با دونگ جون همتای چینی خود دیدار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا به نقل از تارنمای ای بی سی نیوز، دیدار هفته آینده وزرای دفاع آمریکا و چین اولین ارتباط آنها بعد از یک گفت وگوی تلفنی است که در ماه آوریل برقرار شد.

انتظار می رود آستین و دونگ وزیر دفاع ملی چین، هفته آینده در جریان نشست سالانه شانگری لا در سنگاپور که با حضور وزرای دفاع و مقام های دولتی بیش از 50 کشور دنیا برگزار خواهد شد، با یکدیگر دیدار کنند.

بیشتر ارتباطات معمول میان مقام های نظامی واشنگتن و پکن پس از سفر جنجالی نانسی پلوسی رییس سابق مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان در سال 2022، از سوی چین قطع شد و دو کشور به تدریج برای گرم کردن مجدد روابط فی مابین تلاش کرده اند.

این نشست همچنین در حالی برگزار می شود که چین در روزهای اخیر یک رزمایش بزرگ نظامی در اطراف تایوان برگزار کرد، رزمایشی که باعث شده مقام های تایپه، جنگنده ها، یگان های موشکی، دریایی و زمینی خود را در حالت آماده باش قرار دهند.

به نوشته ای بی سی نیوز، اعلامیه پنتاگون درباره دیدار آتی وزرای دفاع آمریکا و چین در سنگاپور اندکی پیش از آن منتشر شد که پنتاگون اعلام کرد آستین به دلیل اینکه


برچسب ها: وزرای دفاع - هفته آینده - دفاع - آمریکا - آمریکا و چین - سنگاپور - مجلس نمایندگان آمریکا
آخرین اخبار سرویس:

وزرای دفاع آمریکا و چین در سنگاپور دیدار می کنند

وزرای دفاع آمریکا و چین در سنگاپور دیدار می کنند