مطالب مرتبط:
کارشناس حسابداری (خزانه داری)
باران ادامه دارد/ این استان ها مراقب رعد و برق باشند
رقابت صندوق های درآمد ثابت با اوراق خزانه/ سایه سنگین افزایش بی سابقه نرخ بهره بانکی بر سر ابزارهای بازار سرمایه
مراقب باشید| نوشیدن چای در این زمان مرگبار است
مراقب این خوشمزه خوشگل باشید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1403 ساعت 15:552024-05-25اقتصادي

کشاورزان مراقب خزانه ها باشند


رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان، از انجام نشاء برنج در 75 درصد اراضی شالیزاری استان خبر داد و گفت: خزانه گیری به اتمام رسیده و نیاز است کشاورزان نسبت به ورود و خروج آب در زمان بارش در خزانه اهتمام داشته باشند.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان، از انجام نشاء برنج در 75 درصد اراضی شالیزاری استان خبر داد و گفت: خزانه گیری به اتمام رسیده و نیاز است کشاورزان نسبت به ورود و خروج آب در زمان بارش در خزانه اهتمام داشته باشند.

صالح محمدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وسعت 238 هزار هکتاری شالیزارهای استان گیلان، اظهار کرد: تاکنون در 97 درصد این اراضی شخم اولیه انجام شده است.

وی از انجام نشاء برنج در 75 درصد اراضی شالیزاری معادل 178 هزار هکتار خبر داد و تصریح کرد: شرایط آب و هوایی برای عملیات کشاورزی بسیار مناسب است و کشاورزان از این فرصت برای شخم و نشاء استفاده کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به اتمام خزانه گیری برنج در کلیه شالیزارها، از انجام عملیات وجین در 18 هزار هکتار از شالیزارها خبر داد و تاکید کرد: 85 درصد از شالیزارهای گیلان نیز به صورت مکانیزه کشت شده است.

محمدی با اشاره به بارش های اخیر و احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه ها، خاطرنشان کرد: کشاورزان از خزانه ها مراقبت کنند و نسبت به مدیریت ورود و خروج آب در


برچسب ها: سازمان جهاد کشاورزی - اراضی شالیزاری - جهاد کشاورزی - کشاورزان - رییس سازمان - کشاورزی - خزانه
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان مراقب خزانه ها باشند

کشاورزان مراقب خزانه ها باشند