مطالب مرتبط:
صحنه شهادت آیت الله رییسی مصداق بارز خدمت به ملت است
نماینده ولی فقیه در فارس: آیت الله رییسی مصداق بارز مهاجر الی الله و شهادت پاداش او بود
شهید آیت الله رییسی مصداق بارز «سیدالقوم خادمهم» است
آیت الله رییسی مصداق بارز آیه «اشدا علی الکفار رحماء بینمهم» بود
مراسم سوگواری شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی و همراهان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1403 ساعت 09:252024-05-21سياسي

آیت الله رییسی مصداق «مِن عِبادِنا المُؤمنین» بود


مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت: آیت الله رییسی مصداق «مِن عِبادِنا المُؤمنین» بود که سه اصل عبودیت، صداقت و خدمت را به هم آمیخت و در عهد و پیمان خود با سردار شهید قاسم سلیمانی بر ادامه مسیر نورانی او «صادِقَ الوَعد» بود.

- ایسنا/اصفهان مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت: آیت الله رییسی مصداق مِن عِبادِنا المُؤمنین بود که سه اصل عبودیت، صداقت و خدمت را به هم آمیخت و در عهد و پیمان خود با سردار شهید قاسم سلیمانی بر ادامه مسیر نورانی او صادِقَ الوَعد بود.

حجت الاسلام ماشاءالله صدیقی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شهادت، بالاترین خیری است که خداوند بر بندگان خدوم خود عنایت می کند که بالاتر از شهادت خیر دیگری وجود ندارد و آن آرزوی همه سالکان و عارفان طریق معرفه الله است.

وی افزود: هر گاه انسان به مقام اطمینان رسید طعم شهادت را می چشد و این خطاب را از جانب خداوند دریافت می کند که یا اَیَّتُها النَّفس المُطمَئنه اِرجعی اِلی ربِک راضِیه مَرضیه و مقام خلود(جاودانگی) در جمع عبادالله را از آن خود می کند و به گوش جان مخاطب فَادخُلی فِی عِبادی و ادخُلی جَنتی می شود.

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان، تصریح کرد: مقام ولی اللهی، فراتر از مقام قرب الهی است و شهدا خواص اولیاء الله اند که خداوند درها


برچسب ها: سردار شهید قاسم سلیمانی - آیت الله رییسی - دانشگاه آزاد اسلامی - شهید قاسم سلیمانی - قاسم سلیمانی - دانشگاه آزاد - آیت الله
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رییسی مصداق «مِن عِبادِنا المُؤمنین» بود

آیت الله رییسی مصداق «مِن عِبادِنا المُؤمنین» بود