مطالب مرتبط:
دولت سیزدهم به تعهدات رییس جمهور فقید در حوزه ساخت مسکن متعهد است
توضیحات مخبر درباره عملکرد دولت سیزدهم در حوزه مسکن
در دولت شهید رییسی واقعا شاهد یک انقلاب در حوزه مسکن بودیم
فیلم | خدمت بی منت دولت سیزدهم در مسیر ارتقای سلامت کودکان
تحقق بودجه دانشگاه ها در دولت سیزدهم بیش از صددرصد بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1403 ساعت 22:352024-05-25سياسي

نگاهی بر دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه بهداشت در فارس


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه دولت سیزدهم در آغاز به کار خود با کرونا درگیر بود، تحقق عدالت در سلامت و تعالی این حوزه را از دستاوردهای دولت سیزدهم برشمرد.

- ایسنا/فارس معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه دولت سیزدهم در آغاز به کار خود با کرونا درگیر بود، تحقق عدالت در سلامت و تعالی این حوزه را از دستاوردهای دولت سیزدهم برشمرد.

عباس رضاییان زاده امشب، 5 خردادماه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رییسی، شهید جمهور و شهدای حادثه سقوط بالگرد به بیان دستاوردهای حوزه بهداشت در دولت سیزدهم پرداخت.

وی با بیان این که محرومیت زدایی در حوزه سلامت در مناطق محروم از اولویت های مهم دولت سیزدهم بود، گفت: تعداد 261 بهورز در راستای ارائه خدمت در مناطق روستایی و عشایری تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز به کارگیری شدند.

رضاییان زاده، جوانی جمعیت را یکی از دغدغه های همیشگی شهید آیت الله رییسی دانست و افزود: در راستای رفع یکی از مهم ترین چالش های جمعیتی، سقط جنین، با همکاری بسیج جامعه پزشکی، مرکز نفس راه اندازی شد که با انجام فعالیت های فرهنگی و آموزشی، شبکه سازی و حمایت، 156 نوزاد از خطر سقط نجات پیدا کردند.


برچسب ها: دولت سیزدهم - دانشگاه علوم پزشکی شیراز - دانشگاه علوم پزشکی - علوم پزشکی شیراز - سیزدهم - دانشگاه علوم - علوم پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی بر دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه بهداشت در فارس

نگاهی بر دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه بهداشت در فارس