مطالب مرتبط:
طرح کالابرگ الکترونیک تمدید شد
طرح کالابرگ الکترونیک تمدید شد و واریز می شود
تمدید طرح کالابرگ الکترونیک
تمدید طرح کالابرگ الکترونیکی در سال 1403
تمدید مهلت ثبت نام «آبادیران»
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1403 ساعت 12:452024-05-25فرهنگي

تمدید مهلت شرکت در طرح حمایت مالی از تولیدات نمایشی


مهلت شرکت در طرح حمایت مالی از تولیدات نمایشی قرارگاه شهید آوینی انجمن هنرهای نمایشی خوزستان تا 25 خرداد 1403 تمدید شد.

- ایسنا/خوزستان مهلت شرکت در طرح حمایت مالی از تولیدات نمایشی قرارگاه شهید آوینی انجمن هنرهای نمایشی خوزستان تا 25 خرداد 1403 تمدید شد.

فراخوان حمایت از تولیدات نمایشی انجمن هنرهای نمایشی خوزستان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در سه بخش تئاتر خیابانی، تئاتر صحنه ای و تئاتر کودک و نوجوان منتشر شده و تا 25 خرداد 1403 مهلت تحویل نمایشنامه های گروه های متقاضی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان با همراهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اداره کل هنرهای نمایشی کشور و انجمن هنرهای نمایشی ایران با هدف تقویت و حمایت از تولیدات نمایشی گروه های فعال، کشف استعدادهای نسل جدید واستمرار اجراهای عمومی نمایشی در گستره جغرافیایی کلیه شهرستان های استان از تولید آثار جدید در بخش های نمایش خیابانی، نمایش صحنه ای و نمایش کودک و نوجوان حمایت مالی از طرح تا تولید و تا اجرای عموم می نماید.

در بخش های تئاتر خیابانی، تئاتر صحنه ای و تئاتر کودک و نوجوان این فراخوان منتشر شده و اولویت با تولیدات جدید استان در سال 1403 خواهد بود و این آثار نباید قبلا توسط هیچ گروهی اجرا شده باشد.


برچسب ها: انجمن هنرهای نمایشی - هنرهای نمایشی - نمایشی - اداره کل فرهنگ و ارشاد - فرهنگ و ارشاد اسلامی - تولیدات - خوزستان
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت شرکت در طرح حمایت مالی از تولیدات نمایشی

تمدید مهلت شرکت در طرح حمایت مالی از تولیدات نمایشی