مطالب مرتبط:
دستاوردهای کلان ورزش کشور با کمک رییس جمهور شهید
بذرپاش: ثلمه بزرگی با شهادت رییسی به کشور وارد شد/ یک بار ندیدم رییس جمهور شهید علیه کسی سخن بگوید
ثلمه بزرگی با شهادت رییسی به کشور وارد شد/ یک بار ندیدم رییس جمهور شهید علیه کسی سخن بگوید
اسبقیان: جامعه ورزش قدردان محبت های رییس جمهور شهید خواهند بود
اهالی ورزش رییس جمهور شهید را بدرقه کردند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1403 ساعت 14:352024-05-22ورزشي

دستاوردهای کلان ورزش کشور با کمک رییس جمهور شهید


محمد شروین اسبقیان ظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم تشییع رییس جمهور شهید از مسیر میدان انقلاب تا میدان آزادی، اظهار کرد: ارتحال شهادت گونه دکتر رییسی عزیز و هیات همراه ایشان را تسلیت عرض می کنم، - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان به دستاوردهای کلان ورزش کشور که با کمک رییس جمهور شهید رقم خورد، اشاره کرد.

محمد شروین اسبقیان ظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم تشییع رییس جمهور شهید از مسیر میدان انقلاب تا میدان آزادی، اظهار کرد: ارتحال شهادت گونه دکتر رییسی عزیز و هیات همراه ایشان را تسلیت عرض می کنم، یاد و نام همه آن ها را گرامی میدارم و به روح پاکشان سلام و صلوات می فرستم.

او افزود: باید از مردم انقلابی، مردان و زنانی که با غیرت آمدند تا با رییس جمهور انقلابی خود خداحافظی کنند، قدردانی و تشکر کنم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با بیان این که امروز، صحنه شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را در اذهان تداعی می کند، گفت: یاد و نام آن سردار بزرگ را نیز گرامی می دارم و به روح پاکش سلام و صلوات می فرستم.

اسبقیان افزود: جامعه ورزش کشور متشکل از فدراسیون های ورزشی، ورزشکاران، مسئولان وزارت ورزش و جوانان و وزیر انقلابی جناب آقای هاشمی در مراسم با شکوه خداحافظی با پیکر شهدای راه خدمت حضور پیدا کردند که ج


برچسب ها: رییس جمهور - معاون توسعه ورزش قهرمانی - وزارت ورزش و جوانان - محمد شروین اسبقیان - رییس - جمهور - شروین اسبقیان
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای کلان ورزش کشور با کمک رییس جمهور شهید

دستاوردهای کلان ورزش کشور با کمک رییس جمهور شهید