مطالب مرتبط:
برنامه ماهواره ای «سینا ولی الله» برای همیشه تعطیل شد؟!
چرا مراکز درمانی از تعطیل کاری 2 خرداد به کارکنان خود طفره می روند؟
برنامه ماهواره ای «سینا ولی الله» برای همیشه تعطیل شد؟! / ام.بی.سی بی سینا!
این کتابفروشی پس از 40 سال تعطیل شد
احیای حدود 10 هزار کارخانه تعطیل توسط رییسی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1403 ساعت 09:552024-05-26سياسي

کمدی موهن؛ فعلا تعطیل


«چندشنبه با سینا» بی محاباترین برنامه کمدی شبکه های فارسی زبان خارجی است که در بخش ابتدایی خود نوعی استندآپ کمدی به غایت بی ادبانه دارد.

در این آیتم که توسط شخص سینا ولی الله اجرا می شود، - چندشنبه با سینا بی محاباترین برنامه کمدی شبکه های فارسی زبان خارجی است که در بخش ابتدایی خود نوعی استندآپ کمدی به غایت بی ادبانه دارد.

در این آیتم که توسط شخص سینا ولی الله اجرا می شود، اساسا بار کمدی بر دوش واژه ها و تعابیر اروتیک قرار گرفته است و همین موضوع باعث شده که این بخش، فارغ از محتوایی سیاسی‎اش، اثر روانی منفی بر مخاطب بگذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح نو نوشت: چندشنبه با سینا یک برنامه گفت وگومحور شبانه و آیتمیک است که توسط سینا ولی الله، مجری و گوینده ایرانی ساکن لندن، تولید و به صورت هفتگی از شبکه ام بی سی پرشیا پخش می شود.

این هفته اما چندشنبه با سینا به پخش نرسید و به نظر می رسد که ملاحظات مقامات کشورهای عربستان و امارات متحده باعث این تصمیم شده است.

سینا ولی الله، مجری، صداپیشه، استندآپ کمدین و تهیه کننده برنامه های تلویزیونی است که کار خود را از فعالیت در رسانه های رسمی ایران آغاز کرد.

او که در اواسط دهه هشتاد شمسی، در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بسیار پرکار بود، به یک باره تصمیم به مهاجرت گرفت و در آن سوی آب ها، به فعالیت


برچسب ها: سینا ولی الله - سینا - کمدی - استندآپ کمدی - زبان خارجی - برنامه - ابتدایی
آخرین اخبار سرویس:

کمدی موهن؛ فعلا تعطیل

کمدی موهن؛ فعلا تعطیل