مطالب مرتبط:
توجه شهید جمهور به دانش بنیان ها از ابتدای مسئولیت تولیت آستان قدس تا پایان دوره ریاست جمهوری / خدمت ادامه دارد
سخنرانی نصرالله به مناسبت شهادت رییس جمهور و یارانش: در غم و اندوه ایران شریک هستیم/ شهید رییسی تلاش می کرد به حرف های مستضعفان و محرومان جامعه گوش کند/ ایران با افتخار اعلام می کند که از محور مقاومت حمایت می کند
شهادت می دهم دستورات رییس جمهور شهید برای یاری رسانی به نیازمندان بی سابقه بوده است
شکوه شهادت در آینه نگاه شهید جمهور
برای تحقق شعار سال باید توجه ویژه ای به دانش بنیان ها شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1403 ساعت 13:452024-05-25سياسي

توجه «شهید جمهور» به «دانش بنیان ها» از زمان تصدی آستان قدس تا شهادت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فاطمه کتابی، در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی به بررسی رویکرد و اقدامات ایشان در حوزه علم، - توجه شهید جمهور به دانش بنیان ها از زمان تصدی آستان قدس تا شهادت رویکرد شهید سید ابراهیم رییسی حمایت از دانش بنیان ها از زمان تولیت آستان قدس و ریاست قوه قضاییه تا پایان ریاست جمهوری بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فاطمه کتابی، در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی به بررسی رویکرد و اقدامات ایشان در حوزه علم، فناری وشرکت های دانش بنیان پرداختیم.

در زمانی که آیت الله رییسی تولیت آستان قدس رضوی را به عهده داشتند ساختاری با عنوان معاونت علمی آستان قدس برای اولین بار ایجاد و ماموریت ویژه ای نیز به آن محول شد.

با آنکه آستان قدس دارای دو دانشگاه و مرکز پژوهشی است، اما ایشان معتقد بودند که همه امور آستان قدس باید جنبه علمی داشته باشد.

ایجاد مرکز نوآوری قضایی برای اولین بار پس از آنکه شهید رییسی در منصب رییس قوه قضاییه قرار گرفتند موضوعات فناورانه و نوآورانه کارساز در امر قضایی و استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان مرتبط با این حوزه را مورد توجه قرار دادند.

  اگرچه فناوری در این بخش کم و بیش مورد استفاده قرار می گرفت، اما استفاده از فناوری و نوآوری به منظور تسهیل در ام


برچسب ها: آستان قدس - آیت الله سید ابراهیم رییسی - سید ابراهیم رییسی - دانش بنیان - ابراهیم رییسی - دانش - دانش بنیان ها
آخرین اخبار سرویس:

توجه «شهید جمهور» به «دانش بنیان ها» از زمان تصدی آستان قدس تا شهادت

توجه «شهید جمهور» به «دانش بنیان ها» از زمان تصدی آستان قدس تا شهادت