مطالب مرتبط:
عیسی قاسم:شهادت مقامات ایرانی مصیبتی برای کل امت اسلامی است
شیخ عیسی قاسم: شهادت آیت الله رییسی رخدادی تلخ برای جهان اسلام است
شیخ عیسی قاسم: شهادت آیت الله رییسی رخدادی تلخ برای جهان اسلام است
پیام تسلیت مدیرعامل بانک ملت در پی شهادت رییس جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه
حزب تمدن اسلامی شهادت رییس جمهور و همراهانش را تسلیت گفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1403 ساعت 10:002024-05-22سياسي

عیسی قاسم: شهادت مقامات ایرانی مصیبتی برای کل امت اسلامی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله شیخ «عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین در پیامی شهادت جانسوز آیت الله سید ابراهیم رییسی و دکتر حسین امیرعبداللهیان و همراهان بزرگوار آن ها در سانحه دردناک سقوط بالگرد را به رهبری و ملت ایران تسلیت گفت.

- رهبر شیعیان بحرین ضمن ابراز تسلیت و همدردی عمیق خود با ملت و رهبری ایران در غم شهادت مقامات بزرگ کشورمان اعلام کرد که از دست دادن آیت الله رییسی و امیرعبداللهیان مصیبتی بزرگ برای کل امت اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین در پیامی شهادت جانسوز آیت الله سید ابراهیم رییسی و دکتر حسین امیرعبداللهیان و همراهان بزرگوار آن ها در سانحه دردناک سقوط بالگرد را به رهبری و ملت ایران تسلیت گفت.

شیخ عیسی قاسم اعلام کرد: شهادت آیت الله رییسی و دکتر امیرعبداللهیان و همراهان آن ها یکی از مصیبت های بزرگ امت اسلامی است.

آن ها مردان بزرگ در راه جهاد سیاسی اسلامی بودند که با کفر و نفاق و ظلم جهانی مبارزه می کردند و از دست دادن آن ها یک فاجعه دردناک برای کل امت اسلامی است.

رهبر شیعیان بحرین افزود: این بزرگواران دغدغه صلح و امنیت جهانی را داشتند و برای خدمت به مسائل امت اسلامی و در راس آن مسئله مسجد الاقصی و غزه و فلسطین تلاش می کردند.


برچسب ها: امیرعبداللهیان - آیت الله سید ابراهیم رییسی - آیت الله - الله - حسین امیرعبداللهیان - شیعیان بحرین - عیسی قاسم
آخرین اخبار سرویس:

عیسی قاسم: شهادت مقامات ایرانی مصیبتی برای کل امت اسلامی است

عیسی قاسم: شهادت مقامات ایرانی مصیبتی برای کل امت اسلامی است