مطالب مرتبط:
تولد نادر 5 قلو ها در تبریز + عکس
عکس | استوری مژده لواسانی برای امام جمعه شهید تبریز
تولد 5 قلوهای پسر در تبریز + عکس
تولد 5 قلو ها در تبریز
مادر «لیلانی» در تبریز 5 قلو به دنیا آورد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1403 ساعت 09:102024-05-26پزشكي

مادری در تبریز 5 قلو زایید (+عکس)


بی تردید در دنیا بارداری 5 قلو خیلی نادر است و نادرتر از این هم حفظ بارداری تا هفته 35 بارداری است که به لطف خدا مادر از هفته ها قبل در این مرکز تحت مراقبت قرار داشت و چند روز بود که در بخش مراقبت ویژه نوزادان برای پذیرش 5 نوزاد آمادگی لازم فراهم شده بود.

- تقوی خاطرنشان کرد: در طی یک زایمان برنامه ریزی شده امروز صبح حدود ساعت 9:40 دقیقه تحت عمل جراحی با حضور سه نفر جراح و متخصص بارداری های پرخطر، متخصص هوشبری وتیم همراه، مسئول بخش مراقبت ویژه نوازدان و تیم اتاق عمل قرارگرفت.

  این متخصص مادران پرخطر دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تبریک این موفقیت به خانواده این فرزندان عزیز و به همه سیستم بهداشتی درمانی استان که در همه سطوح دست ب دست هم داده اند و درجهت سلامت مردم عزیز تلاش می کنند خواستار حمایت کلیه ارگان های مسئول در تأمین نیازهای اولیه و بهداشتی وهمچنین کمک در نگهداری این 5 قلوها شد.

  محمدباقر حسینی رییس بخش مراقبت های ویژه مرکزآموزشی درمانی الزهرا (س) تبریز نیز با اشاره به اینکه به لطف خدا همه نوزادان متولد شده درسلامت کامل بوده و تنها مشکلات تنفسی خفیفی دارند و درحال حاضر هر 5 نوزاد در دستگاه های ویژه مراقبت نوزادان تحت مراقبت هستند.


برچسب ها: بارداری - دانشگاه علوم پزشکی تبریز - مراقبت ویژه - مراقبت - دانشگاه علوم پزشکی - علوم پزشکی تبریز - متخصص
آخرین اخبار سرویس:

مادری در تبریز 5 قلو زایید (+عکس)

مادری در تبریز 5 قلو زایید (+عکس)