مطالب مرتبط:
سید حسن نصرالله: شهید رییسی خادم کشورش بود/ امیرعبداللهیان به نهضت های مقاومت علاقه شدیدی داشت
سید حسن نصرالله: شهید رییسی خادم کشورش بود / امیرعبداللهیان به نهضت های مقاومت علاقه شدیدی داشت
سید حسن نصرالله : از شهیدان رییسی و امیرعبداللهیان جز حمایت و پشتیبانی، چیز دیگری ندیدیم/ امیرعبداللهیان به نهضت های مقاومت علاقه شدیدی داشت
سید حسن نصرالله: از شهیدان رییسی و امیرعبداللهیان جز حمایت و پشتیبانی، چیز دیگری ندیدیم/ امیرعبداللهیان به نهضت های مقاومت علاقه شدیدی داشت
سید حسن نصرالله: شهید رییسی به مقاومت ایمان داشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 خرداد 1403 ساعت 21:002024-05-24سياسي

اظهارات سید حسن نصرالله درباره رییسی و امیرعبداللهیان


دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت یاد شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور فقید کشورمان و هیئت همراه وی سخنرانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل ازایسنا، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان امروز جمعه در سخنرانی خود به مناسبت شهدای خدمت گفت در پی شهادت آیت الله رییسی و همراهانش، جشن های عید مقاومت و آزادسازی جنوب لبنان در سال 2000 لغو شده است.

سید مقاومت در ادامه سخنرانی خود در این مراسم که در مجتمع سیدالشهدا در ضاحیه جنوبی بیروت برگزار شد، شهادت علامه شیخ علی الکورانی را به خانواده وبستگان ایشان تسلیت گفت و تصریح کرد ایشان در تاسیس حزب الله و جنبش امل نقش داشت و هفته آینده مراسمی به همین مناسبت برگزار خواهد شد.

سقوط هلیکوپتر رییس جمهور رییسی بسیار دردناک و  ناراحت کننده بود وی بار دیگر شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی و همراهان او را تسلیت گفت و تصریح کرد: ما به یک الگو نیاز داریم، زیرا بدون الگو، آنچه ما به آن اعتقاد داریم فقط ایده و جوهر روی کاغذ باقی می ماند.

حادثه سقوط هلیکوپتر رییس جمهور رییسی در ایران و خارج از این کشور بسیار دردناک و بسیار ناراحت کننده بود و این حادثه ما را به گریه انداخت.

باید به شهید رییسی به عنوان الگو نگاه کنیم سید حسن نصرالله خاطر نشان کرد باید به شهید آقای رییسی در تمام سمت هایی ک


برچسب ها: آیت الله سید ابراهیم رییسی - دبیرکل حزب الله لبنان - الله - سید ابراهیم رییسی - رییس - دبیرکل حزب الله - سید حسن نصرالله
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات سید حسن نصرالله درباره رییسی و امیرعبداللهیان

اظهارات سید حسن نصرالله درباره رییسی و امیرعبداللهیان