مطالب مرتبط:
خبرفوری از امتحانات دانش آموزان در خرداد 1403، پس از شهادت رییس جمهور: امتحانات نهایی به شنبه آینده موکول شد / تنظیم برنامه امتحانی جدید + جزییات
فوری/امتحانات نهایی دانش آموزان در پی ضایعه ملی تا این تاریخ لغو شد
برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان به ابن تاریخ موکول شد + جزییات
امتحانات دانش آموزان تا پایان هفته لغو شد (31 اردیبهشت 1403)
تکلیف امتحانات نهایی دانش آموزان مشخص شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1403 ساعت 10:102024-05-21اجتماعي

تاریخ جدید امتحانات نهایی دانش آموزان اعلام شد (خرداد 1403)


وزارت آموزش و پرورش طی اطلاعیه ای که شب گذشته منتشر کرد، از لغو امتحانات و تنظیم تقویم امتحانی جدید خبر داده بود.

- جی پلاس ؛ امتحانات نهایی دانش آموزان که پیشتر اعلام شده بود طبق روال برگزار می شود، با نظر ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت مقام شامخ شهدا و اعلام وزارت آموزش و پرورش، لغو و به شنبه هفته آینده( پنجم خرداد) موکول شده است.

طبق گزارش ایسنا، در پی شهادت سید ابراهیم رییسی و همراهان وی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش روز گذشته اعلام کرده بود امتحانات نهایی دانش آموزان طبق برنامه از پیش تعیین شده برگزار می شود اما بنابر اعلام ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت مقام شامخ شهدا، وزارت آموزش و پرورش طی اطلاعیه ای که شب گذشته منتشر کرد، از لغو امتحانات و تنظیم تقویم امتحانی جدید خبر داد.

با توجه به این اطلاعیه، از امروز (سه شنبه اول خرداد) تا پنجشنبه (سوم خرداد) کلیه امتحانات مدارس اعم از نهایی، هماهنگ و داخلی در تمامی پایه های تحصیلی لغو و امتحانات نهایی دانش آموزان به شنبه هفته آینده موکول خواهد شد، به همین منظور برنامه امتحانی جدید تنظیم می شود.

همچنین از دانش آموزان خواسته شده کارت ورود به جلسه را نگه داشته و با همان کارت در امتحانات پیش رو شرکت کنند چرا که تنها برنامه امتحانی آن ها تغییر خواهد کرد.


برچسب ها: امتحانات نهایی دانش آموزان - وزارت آموزش و پرورش - آموزش و پرورش - وزارت آموزش - امتحانات نهایی - امتحانات - دانش آموزان
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ جدید امتحانات نهایی دانش آموزان اعلام شد (خرداد 1403)

تاریخ جدید امتحانات نهایی دانش آموزان اعلام شد (خرداد 1403)